Ludvig86 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Heisann!Jeg gikk til innkjøp av ett Sonya a6000 kamera for litt siden. La merke til at jeg kunne overføre bilder fra kameraet til telefonen min trådløst via NFC eller Wifi ved å bruke programmet/Aåå´en "PlayMemories Mobile". Jeg får ikke dette til å fungere. Har prøvd å lese meg opp på dette via nett men finner ingen løsning. På kameraet står det bare "sharing..." i en evighet uten at noe skjer. Og inne på App´en får bare bare opp "kobler til..." etterfulgt av enten "Tilkobling Mislyktes" eller "Frakoblet". Jeg er ute etter hva som kan vere grunnen til dette. Noen som har noen tips/råd?Alt mottas med stor takknemlighet Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) "PlayMemories Mobile". Jeg får ikke dette til å fungere. Har du installert nyeste versjon? programvare og maskinvare.... Endret 12. juli 2015 av flageborg Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 "PlayMemories Mobile". Jeg får ikke dette til å fungere. Har du installert nyeste versjon? programvare og maskinvare.... Jeg oppdaterte Firmware på kameraet nå nettopp. Har også uinnstallert Appen og innstallert den igjen. Lenke til kommentar
Dessverre_;-) Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Har brukt det endel i det siste etter at jeg kjøpte meg a6000 jeg også. Min fungerte ikke rett "utav boksen" måtte opgradere firmware til kameraet (versjon nr:2.xx husker ikke i farten) etter at jeg hadde gjort det så måtte jeg installere programvaren på mobilen på nytt, og vips så fungerer alt som det skal. Et tips i samme slengen er og oppgradere fjernkontrollen også, da får du nesten samme mulighetene fra ? som i kameraet, veldig nyttig når du bruker stativ og lang lukkertid. 1 Lenke til kommentar
Aechuzieb-a Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Har du koblet mobilen til kameraets innebygde WiFi-nett? Eter vel DIRECTxxxx eller noe sånt. Har A6000 selv og har ikke hatt problemer med tilkobling til mobil Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Har du koblet mobilen til kameraets innebygde WiFi-nett? Eter vel DIRECTxxxx eller noe sånt. Har A6000 selv og har ikke hatt problemer med tilkobling til mobil Takker for svar folkens! Hva mener du, Aechuzieb-a ? Skal ikke kameraet og telefonen vere koblet til samme nettverket? (hjemmenettverket) Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg får opp valget "koble til kamera" inne i App´en. Det er der det stopper opp. Jeg klarer ikke å koble meg opp til kameraet/telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå