LL Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Her er 2 bilder av min boks. Den er egentlig ikke ferdig enda, men bruker den likevel inntil videre. Tenkte å gjøre den ferdig til jul eller noe. Ikke så veldig fancy, men funksjonell. Skal ikke være med i noe compo uansett. Lenke til kommentar
stenkarlsen Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Jeg holder også på med et prosjekt... Kan minne litt om Project OX.. Altå det er i aluminium.. Målene er B23xD53xH65.. I høyden er 20cm av de 65 delt i et eget rom... Hvordan tror dere disse målene er? Rommet over skal være til vannkjøling, og etterhvert evt også kanskje vapo... Er det plass til dette? Ser vi bort i fra vapoen, er dette passe da? Virker sånn for men greit å ha litt andre synspunkter... SAK Endret 14. november 2003 av stenkarlsen Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 tøft...har tenkt å lage meg et eget kabinett i tre jeg å...... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) tøft...har tenkt å lage meg et eget kabinett i tre jeg å...... men det blir aldri no av det jo.... få ræva i gir! prøver bare å motivere Endret 15. november 2003 av sINNsRO Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Er det noen som vet hvor du kan få tak i litt mer eksotiske tresorter? Som teak, mahogni osv, eller noe som ligner på dette? (Mørkt tre) Og hvor mye slikt koster? Det var rett før jeg fikk tak i en femti år gammel bokhylle i noe slikt (treverket var nesten svart, og den hadde målene: L300, H100, D40) men desverre var det mott i den. Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 På denne siden kan du jo ta en titt http://www.gulvnett.no/ Ellers så skulle det sikkert ikke være noe problem å tak i eksotiske treslag, men prisen er nok ganske høy ja.. Det er nok grunnen til at mange byggevarebutikker kun har furu, gran osv i sine materialer Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 tøft...har tenkt å lage meg et eget kabinett i tre jeg å...... men det blir aldri no av det jo.... få ræva i gir! prøver bare å motivere joa..mangler bare pengene og varmt vær ute....har ikke garasje Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 har ikke garasje Inne vettu, der er det varmt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå