Valiiii Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Har nå brått fått en feilmelding på min bmw x6 e71 at det er en feil med et lys. Nå har jeg prøvd og finne ut av hvem lys som ikke fungerer men det klarer jeg ikke og see. Så når jeg var i utlandet med bilen så var jeg på et verksted i montonegro men dem klarte heller ikke og finne feilen så da lurer jeg på om noen har hatt noe lignende problem eller om noen kan hjelpe meg med det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Du klarte ikke å ta et litt dårligere bilde? Referer til manualen din, eller kjør en OBDII-scan. Tar du et nytt bilde der jeg kan se symbolet så kan jeg gi deg en pekepinn. 2 Lenke til kommentar
Valiiii Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Klarer ikke og finne ut av hvem lys som ikke fungere har prøvde alt fra tåkelys til hovedlys og alt ser ut som er i orden Lenke til kommentar
Valiiii Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Ja men kurvelysene fungerer utmerket Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Den pila var litt rar.. Kanskje du har adaptive hovedlys som følger svingen, og denne funksjonen ikke funker. Man må nesten kjøre litt fort og svinge rett inn mot en vegg for å klare å se det under feilsøkning. Kanskje du har skrudd det av. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Adaptive lys var jeg tenkte på med kurvelys ja.. Har kjørt biler der de svinger selv i lave hastigheter, som er kjekt når man skal rundt hushjørner o.l på kvelden.. Om så er på denne, bør det være lett å se om de funker Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Prøvde på gøy ett Google bildesøk på bildet du lastet opp, og her er det jeg fant: http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=287196 Ser ut til at de adaptive lysene er defekte, noe du burde merke fort når du kjører i mørket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå