DTA Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 kjøpte mobilen for et par uker siden, men den er liten liten for meg (duh ), og jeg lurte på å bytte den ut med en annen mobil. Gidder ikke flere nokia telefoner, og er åpen for forslag (har allerede en N7650 liggende i skuffen jeg kjøpte i slutten av mai, ble lei den ) |edit| altså til hva jeg skal kjøpe eller bytte den mot), var ikke en salgsannonse |edit| Lenke til kommentar
Goody Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Heisann Du vil ikke selge 7650'en da? Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hva i allverden skal du med ny mobil? De andre du har funker vell? Unnskyld at jeg ikke svarer på noen av spørsmålene dine, men blir du mer respektert viss du har dyr mobil? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hva i allverden skal du med ny mobil?De andre du har funker vell? Unnskyld at jeg ikke svarer på noen av spørsmålene dine, men blir du mer respektert viss du har dyr mobil? Du skjønner det, min godeste alex503.. dyre mobiltelefoner er som oftest dyrere på grunn av et par ting. Dette kan være ting som, tja, stor og fin touchscreen, kamera/videokamera, muligheten til å spille Doom, Day of the tentacle/sam & max/Monkey island/etc. på bussen/jobb, innebygget mp3/ogg-spiller og et tonn med andre snedige funksjoner. Enkelte liker faktisk å bruke mobilen til noe annet enn ringing/sms. Helt utrolig, ikke sant? Lenke til kommentar
DTA Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Hva i allverden skal du med ny mobil?De andre du har funker vell? Unnskyld at jeg ikke svarer på noen av spørsmålene dine, men blir du mer respektert viss du har dyr mobil? tja, denne er for liten, derfor vil jeg ikke ha den. Tenkte jeg skulle prøve å bytte den mot en p800 eller noe på qxl (-: Selge N7650?, tviler på det, måtte i så tilfelle vært et godt bud siden jeg hadde tenkt å gi den til min far (-: Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva i allverden skal du med ny mobil?De andre du har funker vell? Unnskyld at jeg ikke svarer på noen av spørsmålene dine, men blir du mer respektert viss du har dyr mobil? Du skjønner det, min godeste alex503.. dyre mobiltelefoner er som oftest dyrere på grunn av et par ting. Dette kan være ting som, tja, stor og fin touchscreen, kamera/videokamera, muligheten til å spille Doom, Day of the tentacle/sam & max/Monkey island/etc. på bussen/jobb, innebygget mp3/ogg-spiller og et tonn med andre snedige funksjoner. Enkelte liker faktisk å bruke mobilen til noe annet enn ringing/sms. Helt utrolig, ikke sant? Men min godeste psilocybe, hva i all verden skal man med den aller nyeste mobilen, til ca 3000 norske fjelldollar ( er det så mye de koster nå for tiden), når du bare kan spille day of the tentacle og sam and max - hit the road? Jeg for min del ville heller kjøpt et konge skjemkort så du heller kan spille det NYE sam and max spillet som kommer, når du kommer hjem... På bussen skal du enten sitte å høre på musikk, eller være sosial... Men det er bare min mening.... Alle har lov til å ha sin egen mening, right? Jeg har forresten hatt 3 mobiltelefoner i mitt liv, Motorola startac, Nokia 3210, og siemens c35... Alle disse har jeg fått helt gratis, hadde det ikke vært for at Motorolaen ble ødelagt hadde jeg brukt den fremdeles (den er ca 3 - 4 år gammel.... Edit: på jobben skal du jobbe som regel... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Men min godeste psilocybe, hva i all verden skal man med den aller nyeste mobilen, til ca 3000 norske fjelldollar ( er det så mye de koster nå for tiden), når du bare kan spille day of the tentacle og sam and max - hit the road? Man betaler vel gjerne 5000 for en p800, såfremt man kjenner folk i bransjen, eller folk som plukker opp telefoner som ramler av lastebiler. Nå ramset jeg dessuten ikke opp alle mulighetene en p800/900 har.. at du kan spille gamle Lucasarts-spill, Simon the sorcerer, Commodore 64-spill, Game Boy-spill, lese "aviser" (bl.a. VG, Dagbladet, Aftenposten, Beyond 2000, etc..) og bøker (akkurat nå pløyer jeg gjennom Magician: Apprentice av Raymond E. Feist) er ting som appellerer til meg. En annen person kan like mulighetene for å lese word/excel/pdf-filer i forbindelse med jobben, chatte med andre via Tpicme (ala Messenger/Icq), og mye mer som jeg ikke har behov eller interesse for å sette meg inn i. Så, nei, man kan ikke "bare" spille Dott og S&M. Jeg for min del ville heller kjøpt et konge skjemkort så du heller kan spille det NYE sam and max spillet som kommer, når du kommer hjem... En gang, for lenge, lenge siden, fantes det noe som het "gameplay" og "gode adventurespill i 2d". Det er grunnen til at prosjekter som ScummVM, PocketScumm og eScumm eksisterer i dag. Men, for all del.. kjøp et heftig skjermkort og spill S&M2 når det en dag kommer.. På bussen skal du enten sitte å høre på musikk, eller være sosial... Og kan du høre på mp3'er med c35'en din? Neivel.. så da må du ha en stor og klumpete Minidisc-spiller eller Discman i lommen i tillegg til mobiltelefonen. Og hva gjør du hvis telefonen ringer mens du hører på musikk (hvis du i det hele tatt hører ringingen)? Slår av musikken, tar ut øreproppene, og svarer .. eller trykker på knotten i headsettet (og dermed svarer)? Lever man i tiden og forventer effektivitet, duger ikke den første muligheten. Men det er bare min mening.... Alle har lov til å ha sin egen mening, right? Ikke hvis det er en tildels tussete mening. Jeg har forresten hatt 3 mobiltelefoner i mitt liv, Motorola startac, Nokia 3210, og siemens c35... Alle disse har jeg fått helt gratis, hadde det ikke vært for at Motorolaen ble ødelagt hadde jeg brukt den fremdeles (den er ca 3 - 4 år gammel.... Greit, jeg snakker for døve ører. Du er den typen som ringer og sender meldinger. Edit: på jobben skal du jobbe som regel... Jaja.. hver sin smak. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva i allverden skal du med ny mobil?De andre du har funker vell? Unnskyld at jeg ikke svarer på noen av spørsmålene dine, men blir du mer respektert viss du har dyr mobil? det kan jo også være folk som trenger blåtann og infrarød på jobben,, og det er jo mye bedre nettsider på en p800 enn på en c35, ( vet ikke om det er wap på den). og det er jo mere en pda en telefon,, i hvertfall neste,, så den er ikke ment for bare å sende sms og ringe. den kan jo laste ned flere programmer, p800 er nesten ikke en mobil, men en pda! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva i allverden skal du med ny mobil?De andre du har funker vell? Unnskyld at jeg ikke svarer på noen av spørsmålene dine, men blir du mer respektert viss du har dyr mobil? det kan jo også være folk som trenger blåtann og infrarød på jobben,, og det er jo mye bedre nettsider på en p800 enn på en c35, ( vet ikke om det er wap på den). og det er jo mere en pda en telefon,, i hvertfall neste,, så den er ikke ment for bare å sende sms og ringe. den kan jo laste ned flere programmer, p800 er nesten ikke en mobil, men en pda! C35 har vel ikke WAP, men C35i (som for øvrig er litt kuul, ligger i et skap her nede et sted)har WAP. Brukte WAPen der til å sjekke nåår Johnny English gikk på en kino i Tr.heim en gang *grin* Det funker i affal Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hva i allverden skal du med ny mobil?De andre du har funker vell? Unnskyld at jeg ikke svarer på noen av spørsmålene dine, men blir du mer respektert viss du har dyr mobil? det kan jo også være folk som trenger blåtann og infrarød på jobben,, og det er jo mye bedre nettsider på en p800 enn på en c35, ( vet ikke om det er wap på den). og det er jo mere en pda en telefon,, i hvertfall neste,, så den er ikke ment for bare å sende sms og ringe. den kan jo laste ned flere programmer, p800 er nesten ikke en mobil, men en pda! C35 har vel ikke WAP, men C35i (som for øvrig er litt kuul, ligger i et skap her nede et sted)har WAP. Brukte WAPen der til å sjekke nåår Johnny English gikk på en kino i Tr.heim en gang *grin* Det funker i affal Jeg har vist c35 ja, å den har jeg wap på... Har aldrig brukt den da... Jeg tror jeg provoserte alle med innleggende mine, og jeg er enig i at en mobil med mange funksjoner er nyttig for mange i jobb sammenheng, men til daglig ser jeg fjortisser som har fått sony ericson til mange tusen kroner av mamma, dette provoserer meg! (jeg sier ikke at dere er fjortisser Jaja, man kan bruke penger på hva man vil, men jeg for min del bruker dem ikke på mobil... har andre mye kjekkere ting å bruke penger på :-) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Provoserte? Det er ikke din feil at du har enkle behov, og ikke ser nytte/underholdningsverdien i en duppedings som p800/p900. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg ser underholdningsverdien og nytteverdien (for enkelte) Men 5000 for en klump med underholdning som max varer i 2 år + - ...? Ble mye off topic nå Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jaja. Noen liker ditt og andre liker datt. Slik er det bare (heldigvis) og takler man ikke det, ja, da sliter man... Jeg er av den gruppen som liker datt, og derfor går jeg rundt med en P800 i lomma (veeel, ikke bli overrasket om du ser meg med en 3210 heller, reservemoben)... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Datt er best, ingen protest. Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Datt er best, ingen protest. Datt? Edit: så ikke den andre posten, hvor er den forbanna slette knappen? Lenke til kommentar
DTA Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 tror de fleste missforstår litt Jeg kjøper mine egne mobiler, men bruker de som oftet i jobb sammenheng, men ettersom jeg har store labber, blir min mobil (t610) for liten for meg. Email delen irriterer meg ogsålitt, derfor vurderer jeg en p800 istedenfor den jeg har hatt 2-3 uker nå (t610). Spille spill på mobil har jeg ingen interesse for, ettersom jeg har aldri prøvd spill på mobil og har aldri hatt interesse for det heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå