Gå til innhold

gjennom Gravane..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig å se at det fortsatt finnes velholdte snekker med tøff tøff motor.

Solgte min i 1973 da far min som var håndverker døde og jeg ikke hadde verken kunnskapene eller ferdighetene til å holde en slik i orden da det rett som det var trengtes en snekker og far min var både snekker og skomaker av yrke mens jeg bare var kontorrotte.

Fin serie der jeg fotomessig velger meg V1 selv om linje it u krysset oppe til høyre burde vært unngått - burde tatt med 5 mm. til.

Roar

Lenke til kommentar

Artig å se at det fortsatt finnes velholdte snekker med tøff tøff motor.

Solgte min i 1973 da far min som var håndverker døde og jeg ikke hadde verken kunnskapene eller ferdighetene til å holde en slik i orden da det rett som det var trengtes en snekker og far min var både snekker og skomaker av yrke mens jeg bare var kontorrotte.

Fin serie der jeg fotomessig velger meg V1 selv om linje it u krysset oppe til høyre burde vært unngått - burde tatt med 5 mm. til.

Roar

Takk for tilbakemelding, Roar og Leif, og andre som måtte respondere. Selve motivet synes jeg virker forstyrrende, da det er deler av informasjonen som

"bringer meg ut av ballanse". Ser bare båtene i søkeren, på en måte..

Hadde samme erfaring som du, Roar; En åpen Jørgensen & Vik 24-foter med 10hk Sabb, ble solgt, da vedlikeholdet av tre ikke holdt tritt med behovet, etter 5 sesonger med stor båtglede.

Lenke til kommentar

Vakkert skue med disse flott vedlikeholdte snekkene. Det finnes tydeligvis et miljø i Kristiansand som tar godt vare på disse skattene av flotte snekker.

Liker nok best V1 hvor jeg føler at det er en liten historie hvor far forteller sønnen om snekkene og hvordan han selv kanskje opplevde turer i en slik en som liten.

mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...