Roar Kneppen Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Abstrakt 652 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Tenker faktisk ikke så mye på rammene når jeg ser på og vurderer dine bilder. Stilen er gjennomført og en del av ditt varemerke. I dette tilfellet flyter motiv og ramme over i hverandre, og fargemessig matcher det så absolutt. Tror du har all grunn til å være fornøyd med resultatet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Kreativt, fargerikt og absolutt severdig og i en kledelig innramming:-) Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Jeg ser også på rammebruken som en del av ditt varemerke og du tilpasser alltid rammene på en utsøkt måte som kompletterer selve bildet. Lite overveide signaturer derimot - kan virkelig ødelegge et ellers flott bilde. Dette bildet gir meg assosiasjoner til et IR kamera med varmespekter - abstrakt og flott presentert - inklusive ramma mvh Jan Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Stilig og fargesterkt av den blå blomsten. Joda rammen synes her også Hilsen Tove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Da får de bare klage , bildene dine passer med ramme , først og fremst fordi de ofte er tilpasset hverandre. Dette gjelder også dagens bilde., rammen har noe tredimensjonalt over seg og sammen med motivet som ser ut til å stråle mot oss utgjør dette et flott bilde. Mvh Alec Lenke til kommentar
okjo Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Betrakter rammene som en del av bildene dine. også dette..en kosmisk eksplosjon som er på vei ut av rammen. Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg