Janzen Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Ca. 3/5 ganger når jeg renderer filer i Vegas Pro 13 så kræsjer maskinen så hardt at lydene blir til en lang PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP og jeg må bruke bryteren på strømforsyneren. Dette var ikke ett problem da jeg brukte AMD 7970x men kom noen måneder etter jeg kjøpte ett GTX 980. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har prøvd å deaktiver GPU aksellerasjon og Multi Core rendering, men det fungerer ikke. Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) har du sett om det er et problem med skjermkortdriverene, eller hovedkortet, om det støtter skjermkortet ditt?? Endret 12. juli 2015 av isadom02 Lenke til kommentar
Janzen Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 har du sett om det er et problem med skjermkortdriverene, eller hovedkortet, om det støtter skjermkortet ditt?? Motherboard: ASUS Rampage IV Formula, Socket-2011 GPU: Gainward GeForce GTX 980 4GB PhysX CUDA Har prøvd 4 forskjellige drivere. Installer Vegas på nytt Har gjort dette 3 ganger (samtidig som jeg har reinstallert Windows 7) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå