Gå til innhold

Kveld over Åkrehamn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Praktfullt lys og farger. Ville ikke bli forundret om du har hjulpet til som folk flest og spesielt jeg gjør for å få mest ut av det flotte lyset. Backlashen er at støyen kommer ett eller annet sted og her i skyene.

Nå vet jeg jo ikke hvilket program du bruker til redigering, men jeg ville forsøkt med litt støyfjerning.

Men før det så vil jeg at du skal scrolle forsiktig oppover og kjenne på dybdefølelsen for den øker når noe av himmelen øverst forsvinner. For mye himmel dreper ofte dybdefølelsen. Her kan et kutt på alt fra 5 -7 cm være en løsning for da senker du betrakters blikk og det er det som øker dybdefølelsen - noen ganger til et skikkelig sug, men ikke i dette bildet. Derimot oppdager man kanskje de to svanene som ble oversett fordi blikket havnet for høyt.

Gluntan sang "Vi skal leve for hverandre." På fotosider skal vi se for hverandre for aua er det første man blir blind på og da spesielt under redigering av egne bilder for man ser seg blind på egne bilder og det er da andre fotografer kan fortelle oss det vi selv overså.

 

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...