AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 God dag! Lurer på om noen har litt peiling på hvor mye man kan fikse på et OK utseende for menn? Vet egentlig ser OK ut, men har vel fått noen komplekser av forskjellige årsaker. Ville vært supert om noen kunne bare anslått. Er det mulig å gå fra 4/10 til 6/10 ved operasjon f.eks? Ser bort fra styrketrening, klær osv. Takker for svar Anonymous poster hash: da7cd...74e Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Nå er jeg mann, men dersom jeg blir kjent med kvinner som jeg får vite har fixet på uvesentligheter ved utseendet, hopper de direkte til 1/10, uansett hvor pene de er. Det ER ting som er viktigere enn den lille ubetydelige greia du har fått en fix ide om å rette på... Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Umulig å si når du ikke forteller hva du ønsker å operere. Men antar du mener noe I ansiktet? I så fall er det fullt mulig å gå fra å være en firer til en sekser. Er jo nettopp derfor folk benytter seg av plastiske operasjoner(kosmetiske). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå