G-Man™ Skrevet 13. april 2016 Del Skrevet 13. april 2016 Også den scenen i vannet. Helt stille, bare fryd og kos, for plutselig ligge masse zombier i vannet som lager masse lyd. At de ikke kunne høre de Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 20. april 2016 Del Skrevet 20. april 2016 Var da unormalt stille her etter ukas episode Helt ok episode. Et par merkelige valg, men langt fra de værste. De mistet forfølgerene, men noe sier meg at vi ikke har sett det siste til de. Lurer også på hvem det er han (husker ikke navnet) stresser sånn med å møte. Blir spennede å se neste uke Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 20. april 2016 Forfatter Del Skrevet 20. april 2016 Har mistet litt troen på serien etter alle de tåpelige valgene serieskaperne har gjort i det siste med orginal showet med tanke på fake glenns death, lage idiotiske cliffhangere osv. Men nok om det, on topic: Problemene jeg hadde med denne episoden var at det var null fremgang. Man kan lett hoppe over denne episoden og de overlevende vil likevel være akkurat der de var i slutten av første episode denne sesongen. Hadde de i det minste faktisk tatt med den ungen på båten så hadde det ihvertfall ha vært noe nytt som ville ha blitt tilføyet serien. Det eneste vi lærte var at hele vest kysten er "gone" og stand har noen mystifistiske venner som henger i mexico og at har kontakt med disse over satelitt telefonen. Kanskje en gang i fremtiden så møter vi tenåringen og lillebroren fra denne episoden igjen, men har det noe å si? De var ikke på øya lenge nok til å knytte bånd og faren var "too far gone". Det er ingenting å diskutere om denne episoden. Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Var da unormalt stille her etter ukas episode Sikkert fordi de to første episodene har vært veldig kjedelige. Endret 22. april 2016 av BioDex Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Joda, de var nok det. Men en ting jeg har merket meg om folk som set TWD og FTWD er at de er raske til å kommentere når episodene ikke faller i smak Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2016 Del Skrevet 22. april 2016 Syns det har vært en helt kurant start jeg da Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 29. april 2016 Del Skrevet 29. april 2016 Nok en løpe for livet mens zombiene går fortere episode Skjønner at zombiene fulgte etter hu dama, men plutselig var det zombier overalt på den stranda. Lurer forsatt på hva strand pønsker på. Han har en stor skjult plan. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Dette var en gledelig overraskelse! Veldig god episode i dag, lurer på om det er den beste jeg har sett fra denne serien. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2016 Del Skrevet 2. mai 2016 Enig! Her var det fart og gode tilbakeblikk og fin progresjon sånn sett Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 3. juni 2016 Del Skrevet 3. juni 2016 Noen som har sett siste episode? ¡Fue muy bueno! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. juni 2016 Del Skrevet 8. juni 2016 (endret) Jepp Jeg hater disse psyko idiotene mer og mer. Følger nå bare med på serien for å se de bli spist. Endret 8. juni 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
GeneralUser Skrevet 3. august 2016 Forfatter Del Skrevet 3. august 2016 Get pumped! 2 UKER!!!!!! Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 7. oktober 2016 Del Skrevet 7. oktober 2016 Kjedelig sesong i forhold til sesong 1. Typisk at de bare skal holde seg til det trygge hele veien. Akkurat som de ikke gidder å flytte på seg eller ha progressjon i sesongene. En slags latskapsholdning hvor hele sesongen er på ett sett utenom de første og siste episidene, så bare fyller de alle episodene i midten med kjedelig møkk. Samme oppskrift som The Walking Dead har operert med de siste sesongene. Litt uforutsigbarhet, progressjon hadde vært greit heller enn å følge en kjedelig oppskrift hele veien som gjør det enklest mulig for serieskaperne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå