Krø||e Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 er ikke han her sykt, så er jeg en extrem klokker dog ingen god webdesigner *grin* Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 er ikke han her sykt, så er jeg en extrem klokker dog ingen god webdesigner *grin* hvor mange ganger har den siden vært oppe i forumet før....? cirka 1000 Bruk search-funksjonen før du poster Lenke til kommentar
Krø||e Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 er ikke han her sykt, så er jeg en extrem klokker dog ingen god webdesigner *grin* hvor mange ganger har den siden vært oppe i forumet før....? cirka 1000 Bruk search-funksjonen før du poster : kk...har ikke sett d før jeg ivertfall ....men takk får forslaget : Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 sett den et par gnager før - men en extermt bra klokking fordet ! Syyyyyyyyykt ! Lenke til kommentar
dp Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 er ikke han her sykt, så er jeg en extrem klokker dog ingen god webdesigner *grin* er ikke rekorden... den er 5.2 tror jeg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 hadde vore meir interessant med ein som hadde HK og alt inni maskina og hadde vannkjøling\luftkjøling og fekk høg OC (ikkje 5ghz da). Slike med flytende nitrogen er jo kortvaring, nesten som å fylle flybensin på bilen. Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 er AMD Athlon 64 FX-51 2,2GHz som har recorden på overklokking den har blitt klokket opp til 3.3 ghz kjølt av flytende nitrogen Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 macci er kanskje FAN av flytende nitrogen har jo en CPU temp på *LUSENE* -129 grader !!!!!!!! på en 5ghz cpu *grin* *grin* det er vilt han er et idol for de som ikke viste det Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 er ikke han her sykt, så er jeg en extrem klokker dog ingen god webdesigner *grin* er ikke rekorden... den er 5.2 tror jeg. Det har jeg hørt om. Var ikke det japanerne? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Var ikke det japanerne? Jo, mener å ha lest det en plass.. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Pøh... jeg mer enn han jeg 1,733ghz klokke 6,75ghz enn han : ------------------------------------------------------------------------------------------------- seffa jeg bare tuller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå