ragge_jz Skrevet 30. juli 2015 Del Skrevet 30. juli 2015 de to siste innleggene i denne tråden før mitt eget innlegg er utrolig lættis, takk for god latter! 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 31. juli 2015 Del Skrevet 31. juli 2015 de to siste innleggene i denne tråden før mitt eget innlegg er utrolig lættis, takk for god latter! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2015 de to siste innleggene i denne tråden før mitt eget innlegg er utrolig lættis, takk for god latter! Hvorfor er det til å le av, at jeg ble utsatt for det? Er det rart menn vegrer seg for å stå fram om å ha blitt misbrukt? Anonymous poster hash: 2ce45...2a6 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Jeg ser lite humor i at noen blir utnyttet seksuelt. Har lite å si om du er ung eller gammel, mann eller jente. Overgrep er overgrep og skal ikke taes lett på. Jeg regner med ragge er en ung herremann som kommer på bedre tanker når han blir voksen. Lenke til kommentar
Fasiten Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Voldtekt begått av kvinner er på samme måte som vold begått av kvinner. De har ikke fysikk til det, men er mer enn villig til å gjøre opp for det med å bruke redskaper om det trengs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg