Haltvire Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Hei. Nettet er foreløpig nede og må vente et par timer før det skrus på. Derfor connecter jeg mobilnettet via USB til pcen imens. Bruker dette ekstremt mye 4g? Isåfall hvor mye?Jeg gamer CSGO, bruker det da mer? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Du spiser kvoten ganske raskt ja... PCer med Windows er svært "pratesyke" av seg i tillegg henter de ofte ned "tyngere" innhold enn hva en mobiltelefon vanligvis gjør. Men du overlever nok å sprenge kvota på ett par timer, men du må regne med at mye av den vil bli oppspist. Lenke til kommentar
Haltvire Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) Du spiser kvoten ganske raskt ja... PCer med Windows er svært "pratesyke" av seg i tillegg henter de ofte ned "tyngere" innhold enn hva en mobiltelefon vanligvis gjør. Men du overlever nok å sprenge kvota på ett par timer, men du må regne med at mye av den vil bli oppspist. Takk for svar vet du ca. hvor mye, si per time? har maksgrense på 6GB brukt ca 2-3 denne mnden. EDIT: Kan faktisk se det på oversikt på mine sider. NVM Endret 11. juli 2015 av Haltvire Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Jeg vil tro det går rimelig greit. Har gjort det selv når nettet har vært nede, og det har ikke vært noe problem, selv om tre PC-er har delt båndbredden. Det største problemet er latency/ping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå