AnonymDiskusjon Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Hei alle sammen Dette høres kansje ut som et dumt spørmsmål men hvor kan jeg se hvor mange prosent jeg betaler i skatt? Jeg har dyskalkuli så NAV har fylt ut skattekortet mitt hvert år så jeg vet ikke hva jeg betaler i skatt. Jeg har akkurat lastet ned skatteoppgjøret og selvangivelsen min, kan jeg finne det der? Jeg er helt blåst da det kommer til tall så jeg må kansje ha det inn med teskje Anonymous poster hash: f1dc5...b85 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Du får jo tilsendt skattekort, eller det ligger tilgjengelig på Altinn - tror det står mer i klartekst hva skattetrekket er der, og grunnlaget for det. Om du har tabelltrekk så må du regne det om i prosent. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Du kan jo legge ut tallene her? Vet ikke hvordan det ér med NAV og slikt, men på lønnsslipp står det prosentsats eller tabell nummer. Men om du legger ut tallene kan vi regne det ut for deg:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå