hjelpmegplis Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Jeg gikk på en nettside (dy vet hva) så fikk jeg det, jeg prøvde å restarte hele ipaden men viruset blokkerer det! Lenke til kommentar
Loko Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Hjemknapp + toppknappen inne i 10 sekunder. Hvis ikke koble til itunes Lenke til kommentar
hjelpmegplis Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2015 Hjemknapp + toppknappen inne i 10 sekunder. Hvis ikke koble til itunes hva mener du med det? Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Koble til ITunes og sett telefonen til fabrikkinnstillinger. Forhåpentligvis har du en sikkerhetskopi et sted Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) Avhengig av hvor mye dokumenter og slikt du har å ta vare på på den ville jeg bare vurdert å resette Ipad'en til fabrikkinnstillinger som Dreamfault sier. Endret 11. juli 2015 av Sampson Lenke til kommentar
tHz Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Jeg gikk på en nettside (dy vet hva) så fikk jeg det, jeg prøvde å restarte hele ipaden men viruset blokkerer det! Settings -> Clear Cookies and Data. og browser history Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Haha , det er bare bløff. Hatt det selv ved to anledninger på min iPad. Slett i instillinger for safari, chrome hvatever browser som nevnt over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. september 2015 Del Skrevet 7. september 2015 Kompisen min har fått det på Asus'en , hvor går jeg under F2 mht fjerning av dette og/eller formatering ....forstår ikke bæret av menyen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå