Gjest member-296438 Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Damer.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Et ganske vanlig øyeblikk på byn som jeg tror de aller fleste ikke en gang hadde reflektert over - ikke minst festet til kameraet. Men det er her din uvanlig skarpe observasjonevne av situasjoner kommer til nytte. Du tar bildet, finner en god tittel og noen velvalgte ord - og vips, så er det satt i en kontekst som fungerer veldig godt for betrakteren av bildet. Du hjelper og leder iallefall meg inn i øyeblikket du har tatt bilde av - sikkert andre også Mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Et ganske vanlig øyeblikk på byn som jeg tror de aller fleste ikke en gang hadde reflektert over - ikke minst festet til kameraet. Men det er her din uvanlig skarpe observasjonevne av situasjoner kommer til nytte. Du tar bildet, finner en god tittel og noen velvalgte ord - og vips, så er det satt i en kontekst som fungerer veldig godt for betrakteren av bildet. Du hjelper og leder iallefall meg inn i øyeblikket du har tatt bilde av - sikkert andre også Mvh Jan Takker for veldig hyggelig kommentar Jan:-) Synes det er litt moro og lage en historie/setting ut av bildene, og noen ganger funker det, noen ganger ikke. En liten fotolek fra min side.:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 ... og så ble det nesten rævabilde igjen om det ikke hadde vært for den ærbødige gamle som bøyer sitt grå hode nærmest kamera. Nøler ikke et sekund med å henge meg på Jan Høydals kommentar her. Han sier det som sies skal. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 ... og så ble det nesten rævabilde igjen om det ikke hadde vært for den ærbødige gamle som bøyer sitt grå hode nærmest kamera. Nøler ikke et sekund med å henge meg på Jan Høydals kommentar her. Han sier det som sies skal. Roar Takker for veldig hyggelig kommentar fra deg også Kneppen:-) Føler det litt smådristig og på litt tynn eis med denne typen bilder, så derfor er det artig at dere likte det og måten jeg gjør det på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg