ray001 Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 ARK eBok? Hvordan er den på Samsung Galaxy Note 4 & Note Pro? Jeg har lastet ned ARK eBok app ifra play.google, og synes ikke denne app`en viser bøkene bra. Det jeg tenker på er at det vises kanskje 2-5linjer(kanskje 50ord) av en hel side, før en må blad om til neste side, som kan være en tom side, og må bla til neste side, der det er det samme kanskje 2-5linjer(kanskje 50ord) av en hel side. Slik går det i hele boken. Har testet med 2 bøker(Operasjon Solnedgang & Bunnfall med Jørn Lier Horst). Vil ikke kjøpe bøker av ARK eBok vis det er slik med alle bøkene. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2015 Slik ser det ut på mesteparten av sidene i boken på ARK ebok Lenke til kommentar
technicality Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Slik ser det ut på mesteparten av sidene i boken på ARK ebok Prøvde på min mobil( skjerm dimensjoner: 540 x 960 pixel) , Alice in wonderland Ble seendes slik ut: Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 13. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2015 Takker for svar! Slik ser det ikke ut med mine enheter(Samsung Galaxy Note 4 eller 12" tablet`en Galaxy Pro Note). Så kan sikkert bare være boka da? Merkelig at det er likt på begge enhetene da, men skal prøve igjen. Samsung Galaxy Note 4 har oppløsning på 1440 x 2560 pixels Samsung Galaxy Pro Note har oppløsning på 2560 x 1600 pixels Kan det ha noe å si? Høyere oppløsning? Lenke til kommentar
technicality Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 (endret) Takker for svar! Slik ser det ikke ut med mine enheter(Samsung Galaxy Note 4 eller 12" tablet`en Galaxy Pro Note). Så kan sikkert bare være boka da? Merkelig at det er likt på begge enhetene da, men skal prøve igjen. Samsung Galaxy Note 4 har oppløsning på 1440 x 2560 pixels Samsung Galaxy Pro Note har oppløsning på 2560 x 1600 pixels Kan det ha noe å si? Høyere oppløsning? Nei,det skal ikke ha noe å si, Alice in wonderland kom med da jeg lastet ned ARK sin applikasjon, kan du se om du har den og sjekke hvordan den ser ut ? Forsøkte du å endre på skriftstørrelsen forresten ? ( Åpne opp en bok, trykk på skjermen, en simpel ikon meny, velg aA ikonet, og triks litt innpå der, kanskje det løser problemet ?) Endret 13. juli 2015 av technicality Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2015 Takker for svar! Slik ser det ikke ut med mine enheter(Samsung Galaxy Note 4 eller 12" tablet`en Galaxy Pro Note). Så kan sikkert bare være boka da? Merkelig at det er likt på begge enhetene da, men skal prøve igjen. Samsung Galaxy Note 4 har oppløsning på 1440 x 2560 pixels Samsung Galaxy Pro Note har oppløsning på 2560 x 1600 pixels Kan det ha noe å si? Høyere oppløsning? Nei,det skal ikke ha noe å si, Alice in wonderland kom med da jeg lastet ned ARK sin applikasjon, kan du se om du har den og sjekke hvordan den ser ut ? Forsøkte du å endre på skriftstørrelsen forresten ? ( Åpne opp en bok, trykk på skjermen, en simpel ikon meny, velg aA ikonet, og triks litt innpå der, kanskje det løser problemet ?) Ja, der var det en knapp, men når jeg trykker på den så låser appen seg og rester appen... Får nok avinnstallere, rense og restarte, så laste inn på ny... Lenke til kommentar
technicality Skrevet 14. juli 2015 Del Skrevet 14. juli 2015 Takker for svar! Slik ser det ikke ut med mine enheter(Samsung Galaxy Note 4 eller 12" tablet`en Galaxy Pro Note). Så kan sikkert bare være boka da? Merkelig at det er likt på begge enhetene da, men skal prøve igjen. Samsung Galaxy Note 4 har oppløsning på 1440 x 2560 pixels Samsung Galaxy Pro Note har oppløsning på 2560 x 1600 pixels Kan det ha noe å si? Høyere oppløsning? Nei,det skal ikke ha noe å si, Alice in wonderland kom med da jeg lastet ned ARK sin applikasjon, kan du se om du har den og sjekke hvordan den ser ut ? Forsøkte du å endre på skriftstørrelsen forresten ? ( Åpne opp en bok, trykk på skjermen, en simpel ikon meny, velg aA ikonet, og triks litt innpå der, kanskje det løser problemet ?) Ja, der var det en knapp, men når jeg trykker på den så låser appen seg og rester appen... Får nok avinnstallere, rense og restarte, så laste inn på ny... Ja låse seg skal den ikke, du får si hvordan rundturen med reinstallering gikk, som jeg håper løser problemet Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 15. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2015 Nå kom det en oppdatering, og alt er som det skal være :-) Ser ihvertfall veldig bra ut nå :-) Har hele sider med tekst. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Nå kom det en oppdatering, og alt er som det skal være :-) Ser ihvertfall veldig bra ut nå :-) Har hele sider med tekst. Så bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå