mikk- Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Mitt råd er en "noresize"... Tror det er det det heter, er ikke 100% sikker. Iaffal sånn at du ikke kan dra vinduet større og mindre. Synes det ble bedre nå, jah. Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Hey, flott at du fortsatt henger i denne tråden selv om du ettertrykkelig har beskrevet siden som bæsj PoleCat Ble den faktisk så bra at du vurderer å trekke tilbake noe av kritikken din nå? Mulig jeg leker meg med scrollbarene. Vi får se. Liker egentlig ikke å bruke kode som ikke er "ratifisert" av w3. Takk Mikka, lette etter den Personlig ser jeg ikke grunnen, men "sjefene" vil ha den noresize de og. Noen logisk grunn til det? Har fortsatt igjen preloading av bildene da. Skal fikse sentrering av popupen. God idè som jeg ikke hadde tenkt på [savner som vanlig rødmesmileyen] Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Hey, flott at du fortsatt henger i denne tråden selv om du ettertrykkelig har beskrevet siden som bæsj PoleCat Ble den faktisk så bra at du vurderer å trekke tilbake noe av kritikken din nå? Må faktisk vurdere det ja. Neida, jeg ville fremdeles gjort det på en annen måte, men den ble mye bedre nå enn første gang jeg vurderte den. Liker bare ikke ideen. Thats all. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Takk Mikka, lette etter den Personlig ser jeg ikke grunnen, men "sjefene" vil ha den noresize de og. Noen logisk grunn til det? Hehe, nei det er ikke noen grunn til det. Blir litt sånn MS-strategi egentlig kanskje, at hvis noe ikke er ment å være sånn, så skal f.aen meg ingen FÅ LOV heller! Lenke til kommentar
sparks Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg er 100% enig med PoleCat. Originalt? Tja. Dødfødt? Ja. Navigeringen er fullstendig håpløs, det flyter av unødvendige scrollere, og alt virker særdeles ustrukturert. Det er synd å si det, men jeg ville ha begynt på scratch igjen. Når målet med siden er å presentere bedriften overfor potensielle kunder skyter man seg selv i foten ved å gjøre det så tungvint. Sorry...Forresten, på kontaktsiden forventer man at man skal finne epost, kontaktskjema, telefonummer, eller lignende. Isteden får man litt tilfeldig info om gutta bak bedriften? I don't understand. Holder fingern på den. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Likte ikke at siden må åpnes i nytt vindu. Burde komme rett til http://www.fundingsrud.net/stt/forsiden.html når man skrev inn http://www.fundingsrud.net/stt . Endret 23. november 2003 av Nostradamus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå