tonje92 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hei! Jeg vil velge fordypningen HRM, men den tilbys ikke ved BI Stavanger. Noen som vet om jeg må møte opp i alle undervisningene hvis jeg velger å ta fordypningen ved BI Bergen? Jeg tenker hvis jeg får tilgang til PW-Pointene som blir gjennomgått trenger jeg ikke reise opp til hver forelesning.. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Ikke at jeg vet noe om det, men er det ikke sikrere å sende mail, eller ringe til skolen? Lenke til kommentar
Gennaro Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 (endret) Hei! Jeg vil velge fordypningen HRM, men den tilbys ikke ved BI Stavanger. Noen som vet om jeg må møte opp i alle undervisningene hvis jeg velger å ta fordypningen ved BI Bergen? Jeg tenker hvis jeg får tilgang til PW-Pointene som blir gjennomgått trenger jeg ikke reise opp til hver forelesning.. Du må ikke møte til forelesninger, men når du skal skrive bacheloroppgave i samme fag til våren så må man vel møte i veiledningstimene for å ikke risikere å bli innkalt til "høring" etter levert oppgave. Endret 12. juli 2015 av Gennaro Lenke til kommentar
tonje92 Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Hei! Jeg vil velge fordypningen HRM, men den tilbys ikke ved BI Stavanger. Noen som vet om jeg må møte opp i alle undervisningene hvis jeg velger å ta fordypningen ved BI Bergen? Jeg tenker hvis jeg får tilgang til PW-Pointene som blir gjennomgått trenger jeg ikke reise opp til hver forelesning.. Du må ikke møte til forelesninger, men når du skal skrive bacheloroppgave i samme fag til våren så må man vel møte i veledningstimene for å ikke risikere å bli innkalt til "høring" etter levert oppgave. Ok takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå