TJ Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Sjekk denne linken på qxl.no Er ikke "kjøp nå"-prisen litt vel drøy? 14'000 for en AMD Athlon XP1800+, 512 MB minne, 64 MB skjermkort, 80 GB hdd, 17" skjerm + 1 tvkort, som han tror har parabol anslutning? Her må det være noe muffins Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Sjekk denne linken på qxl.no Er ikke "kjøp nå"-prisen litt vel drøy? 14'000 for en AMD Athlon XP1800+, 512 MB minne, 64 MB skjermkort, 80 GB hdd, 17" skjerm + 1 tvkort, som han tror har parabol anslutning? Her må det være noe muffins Ikkeno muffins her nei, bare en helt alminnelig ekstremt overpriset QXL-annonse. Så og si alt der er svindyrt Ikke nok med det, men man får ofte utdaterte ting og... Lenke til kommentar
megavolt Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hehehe, den her var god : +1 tvkort, med parabol anslutning(tror jeg) Det er jo ikke akuratt sånn du er i tvil om da De TV-kortene jeg har sett med det har kosta en del, så det er sikkert bare løgn og fanteri. Han har jo ikke noe å tape på å skrive at han TROR det er parabol og. Folk kan jo ikke klage på det, og det er sikkert en eller annen tulling som tror på det og kjøper den. Han kommer garantert til å få solgt den. Om ikke for Kjøp-nå pris, så får han sikkert solgt den for en del Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vil ikke heller si det er noe muffins her.. Er normalt på qxl dette, altså vanvittig overpriset. Man får så gode priser på qxl for Data & IT at det er helt skummelt til tider. Kanskje derfor jeg selger mesteparten selv der ? Lenke til kommentar
TJ Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Han kommer garantert til å få solgt den. Om ikke for Kjøp-nå pris, så får han sikkert solgt den for en del Du har nok rett. En eller anna stakkar går nok fem på å kjøper denne maskinen. Så kan selgeren kjøpe seg en helt ny PC av helt annen klasse. Kanskje han kjøper 3 PC'er til av samme slaget som han selger, så kan han selge dem også for samme prisen. Lenke til kommentar
TJ Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Er normalt på qxl dette, altså vanvittig overpriset. Man får så gode priser på qxl for Data & IT at det er helt skummelt til tider. Kanskje derfor jeg selger mesteparten selv der ? Kanskje derfor jeg ikke kjøper der Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Vil ikke heller si det er noe muffins her..Er normalt på qxl dette, altså vanvittig overpriset. Man får så gode priser på qxl for Data & IT at det er helt skummelt til tider. Kanskje derfor jeg selger mesteparten selv der ? Man kan oppgi en høy minste/kjøp nå-pris, men det betyr ikke at man faktisk får det man ber om. I 95% av tilfellene går disse overprisede maskinene fra auksjons-start til auksjons-slutt uten ett eneste bud. Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Cluet med å selge på qxl, er å skrive en god annonse. Selger alltid uten minstepris m/fet skrift..får som oftest go pris, altså nærmere ny pris. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Kan neste drive storbusiness på qxl. Selger så mye søppel der til den prisen de kosta for 2 år siden.. da dette var helt nytt. Skal selge der selv når jeg oppgraderer jeg *grin* Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 QXL er jo svindyrt å bruke.. Lenke til kommentar
Corn Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hvis QXL er så dårlig, hvor ville du forsøkt å selge en versjon av Win XP pro? (prøver selv på qxl) Lenke til kommentar
Kei Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 QXL er jo svindyrt å bruke.. QXL suger penger som bare fy Lenke til kommentar
Calm Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har selv brukt QXL litt, men har ikke kjøpt noe selv. Har inntrykk av det er mange ærlige selgere der, men at det er mange som kjøper der og ikke har helt greie på hva ting egentlig er verdt. Personlig er jeg veldig forsiktig med å kjøpe datautstyr brukt. Vet ikke helt hvorfor egentlig, føler meg ikke helt trygg liksom. Kjøpte et Logitech Cordless Desktop Optical sett eller hva det nå het, med mus og tastatur men fant fort ut at det ikke funket helt for meg. La det ut på QXL for den samme prisen det kostet meg å kjøpe det og fikk solgt det samme dagen som jeg startet auksjonen! Lenke til kommentar
TCK Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Grei plass å selge ting.. Får så mye tilbake Lenke til kommentar
Kvinnorna Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 QXL er jo svindyrt å bruke.. Er det vel ikke, hvis du sammenligner de gode prisene du får for det du selger, er faktisk ikke qxl dyrt å bruke i det hele tatt! Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jupp! QXL er et Unikum mine Damer og Herrer. Tenkte meg følgende Selge mine nåværende 2xTwinmos 512Mb Pc 3200 m/winbond til 2000 *grin* *grin* Ga 690kr stk i Juni i år. Så kjøper jeg meg 2xGeil 512Mb Golden Dragon Pc4000 til 2300kr på NewEgg.com Altså 300 kr for for oppgradering fra DDR400 til DDR500 Konklusjon: Bruk QXL som The Matrix sug det tom for føde . De fleste der som betaler overpris vil gjøre det uansett til en annen om ikke du gjør det. Noen personer trenger beskyttelse mot seg selv når det gjelder penger og fornuft. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 De er også treige på å behandle provisjons betalingene også Har betalt for 2 måneder siden. Og ennå har dem ikke åpna kontoen min, så jeg ikke får brukt den. Er indirekte utestengt til de mottar betalingen! LOL :grine: Får inkasso brev selv om jeg har betalt og greier!! De lurer deg for penger... Sjekk prisene for provisjon Men ellers får man mye fint brukt der (selv om prisene noen ganger er over realistisk, men det er jo folkene som selger, som velger pris) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 De er også treige på å behandle provisjons betalingene også Har betalt for 2 måneder siden. Og ennå har dem ikke åpna kontoen min, så jeg ikke får brukt den. Er indirekte utestengt til de mottar betalingen! LOL :grine: Får inkasso brev selv om jeg har betalt og greier!! De lurer deg for penger... Sjekk prisene for provisjon En gang måtte jeg betale samme gebyr 2 ganger før det ble registrert (glemte seff å få kvittering fra nettbanken). Gjaldt jo bare 90 kr eller noe da, men det er jo bare så dumt uansett. Jeg skal iallfall ikke bruke dem lenger, DET er klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå