Knut S Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Stilig ble det. Likte V1 best men likte begge jeg da Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Takk for hyggelig kommentar, jeg liker også kveldbildet best pga. det stille vannet.. Kanskje kommer det et bilde med flere syklister også etter hvert, Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Godt eksempel på hvordan små justeringer kan skape store forskjeller. Jeg likte best V2 fordi det har finere farger og et litt bedre utsnitt. Tror hvitbalansen er litt feil på V1 slik at bildet har et lite stikk av lilla (magenta). Utsnittet på V2 er bedre fordi det ikke tar med forstyrrende elementer fra bakgrunnen og har en roligere bakgrunn som gjør at motivet får all oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Toketorp Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2015 Takk for konstruktive kommentarer. Flott at du tar deg tid til å kommentere bildene, føler at jeg lærer mye av disse kommentarene og ser flere muligheter med samme motiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg