biscotti Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg hadde en ganske stor krangel med moren min for 2 dager siden, hvor det startet med en liten ting og utviklet seg ganske raskt. Jeg ble veldig frekk i kjeften, og kalte hun masse stygge ting. Det gikk litt begge veier, men jeg fikk veldig dårlig samvittighet og ville unnskylde meg. Jeg ville og vente til hun ble litt roligere, så jeg ventet til idag og når jeg skulle unnskylde meg klikka hun totalt. Hun begynte å si at jeg kunne stå ute på balkongen og skrike hvor lei meg jeg var over det jeg hadde sagt, så alle fikk høre det. Det jeg sa når vi kranglet var helt uakseptabelt, og jeg angret umiddelbart, men hun vil på ingen måte snakke rolig så jeg får sagt mitt. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hun vil jo ikke godta unnskyldningen min?! Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hun trenger sikkert bare litt tid til å kjøle seg ned litt. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Har du vurdert å stå ute på balkongen og skrike hvor lei deg du er? 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Har du vurdert å stå ute på balkongen og skrike hvor lei deg du er? Haha. Skulle bare gjort det og sett reaksjonen hennes Tipper hun fort hadde dratt TS inn Lenke til kommentar
biscotti Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Har du vurdert å stå ute på balkongen og skrike hvor lei deg du er? Er vel det jeg tydeligvis må!! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Edit; Dette var ikke for å "mobbe" det var et tips til hvordan du må gå frem for å unnskylde deg. Øv deg på å dra det uttrykket der i speilet først, klarer du ikke gråte på kommando så gni litt såpe i øynene før du går bort. Jeg har faktisk gjort det selv når jeg var mindre, funker som en drøm Endret 10. juli 2015 av Dante's Inferno 1 Lenke til kommentar
blured Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hva var det du kalte henne egentlig? 2 Lenke til kommentar
biscotti Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Hva var det du kalte henne egentlig? Er ikke så relevant det, vel? Kan si såpass at jeg virkelig skammer meg, og angrer som faen. Lenke til kommentar
ozone Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Du har prøvd! Det er menneskelig å bli forbanna og si ting man ikke egentlig mener i raseri, og det er voksent å be om unnskyldning når man har kjølt seg ned. Din mor er tydeligvis ikke helt der enda. Si til henne at hun får kontakte deg når hun vil akseptere unnskyldningen, og at du vil la henne være i fred til da. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Du har prøvd! Det er menneskelig å bli forbanna og si ting man ikke egentlig mener i raseri, og det er voksent å be om unnskyldning når man har kjølt seg ned. Din mor er tydeligvis ikke helt der enda. Si til henne at hun får kontakte deg når hun vil akseptere unnskyldningen, og at du vil la henne være i fred til da. Tja. Det finnes grenser for hva man sier selv om man er sint. Tipper dessuten at hun blir enda surere hvis han legger ansvaret over på henne for å ta kontakt. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Har du vurdert å stå ute på balkongen og skrike hvor lei deg du er? Er vel det jeg tydeligvis må!! At du ikke var villig til å gjøre det viser vel at du ikke var så lei deg for det du sa... En ekstraordinær fornærmelse trenger en ekstraordinær unnskyldning (?) Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, hun vil jo ikke godta unnskyldningen min?! Det er for seint å angre nå. For småting kan en godta unnskyldning, men visse ting fins det bare ikke unnskyldning for. Er du 18, risikerer du å bli sparket ut av huset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå