Gå til innhold

The Witcher 3-utvidelsene er nesten like store som hele The Witcher 2

Anbefalte innlegg

Ett spørsmål. Jeg tenkte og kjøpe dette spillet, Men hvilken plattform burde jeg gå for, Konsoll eller PC? Har en relativt sterk PC da med 970 gtx kort, i7 cpu og 16 gig ram, Men om jeg går for PC versjonen vil jeg bare forsikre meg om at det ikke blir ett bug mareritt uten like ala Batman Arkham Knight.

Witcher 3 er en av de beste pc utgivelsene på lenge

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ett spørsmål. Jeg tenkte og kjøpe dette spillet, Men hvilken plattform burde jeg gå for, Konsoll eller PC? Har en relativt sterk PC da med 970 gtx kort, i7 cpu og 16 gig ram, Men om jeg går for PC versjonen vil jeg bare forsikre meg om at det ikke blir ett bug mareritt uten like ala Batman Arkham Knight.

Gå for PC-versjonen. Du har nesten samme oppsett som meg. Du kan kjøre spillet nær max i 1080p. Jeg har ikke tenkt over mange bugs. Anbefaler å bruke kontroller, men det er jo smaksak.

Lenke til kommentar

Bare og kjøpe pc utgaven med en gang. Super bra spill. enda bedre etter patch 1.07. løp og kjøp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...