krabbemat Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg har en Galaxy S2 som nå har nådd sin lagringskapasitet og som trenger en opprydding. I den forbindelse så tenkte jeg å luke vekk mesteparten av bildene som ligger på den. Jeg har hatt automatisk opplasting til både Onedrive og Google+ og Picasa (muligens dette er google også?). Er det slik at når jeg sletter et bilde på mobilen, så slettes automatisk bildet som ligger på Onedrive også? Er de bildene jeg ser på "galleri" de bildene som ligger på mobiltelefonen eller vises de som ligger på Onedrive også? Føler at jeg har mistet litt av oversikten, men ønsker ikke å miste bildene jeg har tatt Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Hvorfor ikke bare logge inn på onedrive fra en PC og nettleser for å undersøke hva som ligger der. https://onedrive.live.com Endret 10. juli 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2015 Hvorfor ikke bare logge inn på onedrive fra en PC og nettleser for å undersøke hva som ligger der. https://onedrive.live.com De fleste bildene ligger der ja, men blir de berørt av det jeg gjør med bildene på mobilen? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 (endret) Det er slik PC desktop versjonen virker når man sletter i onedrive mappen . Onedrive for android funker ikke slik da den gjør kun automatisk upload av bilder. KOMMENTARER Sikkerhetskopiering av kamera er bare tilgjengelig på enheter som kjører Android 4.0 (Ice Cream Sandwich) eller nyere. Alle bilder og videoer lastes opp i opprinnelig størrelse når du bruker et Wi-Fi-nettverk. Hvis du vil bruke mobilnettverket, åpner du OneDrive-appen, åpner Innstillinger, trykker Sikkerhetskopiering av kamera, trykker Last opp ved hjelp av og velger Wi-Fi og mobilt nettverk. Kamerabildene på enheten holdes ikke synkronisert med Kamerabilder-mappen i OneDrive. Når bildene og videoene er ferdig opplastet, kan du slette dem fra enheten. Kopiene i OneDrive blir ikke berørt. Når du justerer innstillingene slik at bildene du tar, lagres på OneDrive automatisk, får du 15 GB ekstra lagringsplass gratis. https://support.office.com/nb-no/article/OneDrive-for-Android-vanlige-spørsmål-eee1d31c-792d-41d4-8132-f9621b39eb36?ui=nb-NO&rs=nb-NO&ad=NO Det er sikkerhetskopiering av bilder. ikke synkronisering. Endret 11. juli 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Bildene du sletter på telefonen forsvinner IKKE fra Onedrive, Dropbox, Google+ eller Picasa automatisk. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Nye Google Photos / Bilder synker. Hvis du sletter bilder fra appen / nettsiden, så legges de i den "universale papirkurven". Jeg sjekka det opp i går, fordi jeg ønska å frigjøre plass på mobilen. Jeg måtte da slette fra mappen som viser hva som ligger på mobilen ("On Device"). Android appDelete photos or videos from...Just your device Clear space on your device but keep your photos and videos saved to your Google Account. Open the Photos app Photos icon. Touch the menu icon at the top left > On Device. Touch and hold the photo or video you want to delete > trash icon Delete. Kilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå