Gå til innhold

Forslag til steder å dra med dama fra søndag til tirsdag

Anbefalte innlegg

Hey!

Litt rar forespørsel, men både jeg og dama har et par fridager nå fra søndag til tirsdag, hva er ting vi kan finne på da eller steder å dra, som ikke er altfor dyrt? Ser helst for meg å finne steder vi kan overnatte en eller to netter.

Har tenkt på blant annet 24 timers ferge med StenaLine til Danmark, men de har bare lugarer med to separate senger igjen... Jeg har også bil, så vi har muligheten til å ta roadtrips hvis noen har turer å anbefale.

Noen som har gjort noe lignende før og har ting å anbefale? 

Vi er fra Oslo btw!  :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får jævlig billige flybilletter til enkelte byer (spesielt øst-europeiske). Leste for en uke eller to siden at man fikk billetter til Warsawa for 39kr en vei!

Gjør jo en helg/et par dager meget rimelig, da hotell osv. i disse byene er billige generelt.

Tar jo ikke mer enn en liten time å fly dit, heller.

Lenke til kommentar

Om dere vil holde dere innenlands så vil jeg tipse om å kjøre oppover i Gudbrandsdalen. Der (Vinstra) ser været ut til å holde seg. Kjøp med drikke og mat til engangsgrill og slå leir på en fin plass. Om dere ikke har telt, kan dere slå ned baksetene i bilen og fylle opp med dyner og puter (gjore det med dama mi en gang og ble kjempesuksess). I tilfelle regn kan du få tak i en presenning og henge mellom noen trær. Under denne kan dere grille, spise og drikke øl.

Om hverken telt eller overnatting i bil er lokkende, så finner dere campinghytter over alt. De koster ofte ikke mer enn 300 kr/natt.

Håper det gav noen ideer, god tur uansett hvor dere reiser! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...