V. Haugen Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Apple gjør betaversjonen åpen for alle – ikke bare utviklere.Vil du prøve iOS 9 på iPhone allerede i dag? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Bleh, de har fjernet "vis som skrivebordsutgave" fra Safari Artig med Siri på norsk som snakker som en engelskmann Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Skulle gjerne ha testet på iPhonen, men den må jeg nok klare meg foruten noen uker Lenke til kommentar
KennethJohansen Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Bleh, de har fjernet "vis som skrivebordsutgave" fra Safari Artig med Siri på norsk som snakker som en engelskmann Er det manne stemme på norsk Siri? da kommer jeg til og hate han/hun >:-( Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Spørs om du velger Siri med engelsk stemme lager av mann eller kvinne . Siri er ikke på norsk muntlig , ikke skikkelig iallfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg