Junk Inbox Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Jeg trenger en DP 1.2 kabel som har mini DP i den enden som skal i kortet, og vanlig DP til skjermen. Den må være minst 3m. Den jeg fikk på Dustin støttet tydeligvis ikke 1.2 da jeg får maks 60 hz og skjermen min er 1440p @144hz (Benq XL2730Z) Takk for svar. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 http://www.displayport.org/cables/how-to-choose-a-displayport-cable-and-not-get-a-bad-one/ Despite what you may read, there is no such thing as a DisplayPort 1.1 cable and DisplayPort 1.2 cable. A standard DisplayPort cable, including the so-call DisplayPort 1.1 cables, will work for any DisplayPort configuration including the new capabilities enabled by DisplayPort 1.2, including 4K and multi-stream capabilities. Lenke til kommentar
blinc Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 3m er litt kritisk. Dess kortere kabel dets høyere sjanse for knirkefri opplevelse Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 jeg kjøpte min på clahs olson. den støtter 4k 60hz så den må være dp 1.2 den har minidp til dp. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 18. juli 2015 Del Skrevet 18. juli 2015 Noen som vet prosessen for produsenter som vil selge DP-kabler? De må jo gjennom visse tester for å bære merkenavnet. Og kvaliteten varierer jo, det er det ingen tvil om. Samme som på HDMI. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå