Loomy Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 TOpic sier det meste.. Finnes det et bra snowboardspill til PC? Eneste jeg vet om er BoarderZone, men det har jeg fra før av.. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 WOw.. når du nevner det, det finnes nesten ingen snowboard spill til pc.. rart Lenke til kommentar
darker Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 espn x-games snowboarding er vel det eneste bra snowboard spillet som har kommet. og det er såpass gammelt nå at jeg tviler på hvor morro det er nå. Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 det skulle ha kommet fere sonowboard spill til pc huksker bare et spill jeg spilte demo av for leeenge siden tror det var xgames spillet kan ikke komme på at det har kommet noen nyere snowboard spill en det kommer jo masse snownoard spill både til ps2 og xbox Lag Snowboard spill til PC ! ! ! *grin* Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja det skulle ha kommet ssx 3 til pc Da hadde jeg blitt gla :-) Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja det skulle ha kommet ssx 3 til pc Da hadde jeg blitt gla :-) ja SSX er jo et knall snowboard spill ! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg har et kult snowboard spill, Supreme Snowboarding (demo) Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Supreme snowboarding er bra :-) Jeg spilte det veldig mye for et par år sia og grafikken er ikke så aller værst heller... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja det skulle ha kommet ssx 3 til pc Da hadde jeg blitt gla :-) ja SSX er jo et knall snowboard spill ! i agree! Morsomste jeg har spilt! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har et kult snowboard spill, Supreme Snowboarding (demo) Takk for tipset men Supreme Snowboarding er faktisk det samme som Boarder Zone. Ganske sykt faktisk. Det spillet har rett og slett to navn. Se bare på filnavnet til demoen: bzdemo.exe. Gjett hva bz står for Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Skal være ett spill på gang nå som heter "Championship Snowboarding 2004". Har ikke klart å grave frem noe info om det... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. november 2003 Forfatter Del Skrevet 11. november 2003 Indeed.. Der har jammen meg DEViANCE releaset Championship Snow Boarding 2004 Fant søren ikke noe hjemmeside når jeg søkte på google :\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå