Gå til innhold

Baldur's Gate får en helt fersk utvidelsespakke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dynaheir is one sexy foxy lady   :love:

Som med det opprinnelige spillet kan man spille med en venn

Håper en kan spille MP mer enn 2p som i de forrige beamdog BG/Icewind Dale spillene.

Det kan du. :) Jeg oppdaterer artikkelen.

Lenke til kommentar

Kanskje det fungerer bedre når de lager sin egen ekspansjon i stedet for å sette inn nye ting i klassikere.

Enhanced edition klarte jeg ikke, det føltes(for en overdramatisk, pirkete fanatiker) som Mona Lisa med Nashville-filter.

Men shit, hvis det funker og vi kan få mer Forgotten Realms og mindre Dragon Age/Skyrim er jeg for det.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dynaheir is one sexy foxy lady   :love:

Som med det opprinnelige spillet kan man spille med en venn

Håper en kan spille MP mer enn 2p som i de forrige beamdog BG/Icewind Dale spillene.

Samme stemmeskuespiller som Commander Sheppard (hvis en spiller female) fra Mass Effect serien.

Lenke til kommentar

Syntes de kunne laget høyere oppløsning på teksturene når de faktisk produserer dem selv, ser ut som et spill fra 2007 (det var jo såklart helt OK for enchanced edition, siden et spill fra 2007 så mye freshere ut enn originalen)

Lenke til kommentar

Litt skeptisk, i og med at BG2 allerede eksisterer så har de jo et problem med hvor mye de kan få ut av karakterene. Mesteparten av utviklingen skjer jo i BG2.

Når det er sagt så er det mye bedre at Beamdog gjør dette enn å lage Enhanced Editions, jeg personlig syns ikke de var Baldurs Gate verdig, spesielt ikke BG2 EE.

Lenke til kommentar

Elsker de gamle Infinity Engine spillene i gamle dager, men BG:EE var ubrukelig. Interface/kontrollsystemene har utviklet seg for mye siden 90-tallet og jeg taklet ikke å spille det.

Er forsåvidt interessant at de har laget sin egen expansion, men de burde ha forbedret de utdaterte elementene fra BG istedet for å porte enginen direkte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...