Gå til innhold

En god takterrasse fest?


Anbefalte innlegg

Jeg har vell sånn smått startet en årlig bursdagsfest på min mors takterrasse, i fjor hadde jeg en dj som spilte og en gassgrill som folk kunne bruke, ellers lagde vi punch. Men ønsker å lage så god stemning som mulig, så trenger tips til hva en god takterrasse  fest skal inneholde? Dette er vell ganske pop på østlandet etterhvert så regner med det er en god del folk med erfaringer her inne :) 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dj, grill og pønsj er gode ingredienser :) Du kan legge til snacks som står rundt, kjøpe et fat med god øl, ha tappekran da selvfølgelig. Arrangere noen festleker, kanskje drikkeleker.

 

Ha noen sånne greier som spytter ut konfetti som man smeller når alle synger bursdagsangen for deg er også bra.

 

En inkluderende fest uten FOR MYE dilldall, nok dildall til at det ikke blir rotete, vanskelig å vite grensen, men det er bedre med litt for lite en litt for mye synes jeg. Mulighet for å trekke seg litt tilbake og få fem minutter avslapping uten musikk etc er også bra å ha, kanskje et plastbord som står skjermet fra resten av festen.

 

Lykke til :fun: :fun: :fun:

Lenke til kommentar

Dj, grill og pønsj er gode ingredienser :) Du kan legge til snacks som står rundt, kjøpe et fat med god øl, ha tappekran da selvfølgelig. Arrangere noen festleker, kanskje drikkeleker.

 

Ha noen sånne greier som spytter ut konfetti som man smeller når alle synger bursdagsangen for deg er også bra.

 

En inkluderende fest uten FOR MYE dilldall, nok dildall til at det ikke blir rotete, vanskelig å vite grensen, men det er bedre med litt for lite en litt for mye synes jeg. Mulighet for å trekke seg litt tilbake og få fem minutter avslapping uten musikk etc er også bra å ha, kanskje et plastbord som står skjermet fra resten av festen.

 

Lykke til :fun: :fun: :fun:

 

Takker for tips, ja dette med ølfat er jo spennende! Men blir gjerne litt dyrt, vet ikke hvor mye en må ut med for noe slik:S 

 

Det er helt åpent fra leilighet og over til takterasse så alle har mulighet for å trekke inn om de ønsker roligere setting, så det ordner seg :) 

Lenke til kommentar

Øl øl øl og mere øl

 

http://www.retthjem.no/shop/index.aspx?intshopcmd=&group=93685&prod=29983766

 

Blir relativt dyrt ja, du får selv vurdere om det er verdt penga :)

 

Tårn tror jeg vi har(min "stefar" som også eier den aktuelle leiligheten som skal brukes har tidligere drevet bar i hjembygda, eller de har iallefall eid lokalet så regner med de har utstyr liggende) og fat skal vi nok klare å lure ut av noen av de lokale nattklubbene da vi har flere venner som er medeiere i disse. Nå ble jeg virkelig gira på dette kjenner jeg, det blir nok ikke så dyrt da jeg fikk enorme mengder alkohol i fjor så satser jeg på at de heller kommer med en liten penge gave om jeg "annonserer" at det blir servert fatøl slik at det går opp i opp :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...