DevN Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har behov for å lagre alle meldingen jeg har i OE, slik at jeg kan importere de senere igjen. Skal formatere, trenger derfor kopi av alle e-postene, og ønsker at de kommer til riktige mapper etterpå igjen. Hvordan gjøres dette? Har OE 6. Velger jeg Export på fil-menyen, så blir de Eksportert til Exchange elns. Svar raskt. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 gå til mappen: C:\Documents and Settings\"ditt brukernavn"\Lokale innstillinger\Programdata\Identities\ (lokale instillinger-mappa er skjult) ...i denne mappen finner du en mappe med ett merkelig navn, mitt navn er {F5BC1B0E-DD1E-4EE7-A996-70FEB0475106}, trykk på denne og gå videre til Microsoft mappa. Der ligger det en mappe som heter Outlook Express. Her blir alle e-postene dine lagret. Denne mappen må du kopiere. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Får jeg fåreslå et program som E-backup? Det eksporterer både favorittene og mailene dine til en backupfil. Når du har formatert legger du porgrammet inn igjen og lar programmet ordne resten. Da er alt som det var før du formaterte. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 takk! det må jeg laste ned! Mye enklere det, ja! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 12. november 2003 Del Skrevet 12. november 2003 Får jeg fåreslå et program som E-backup?Det eksporterer både favorittene og mailene dine til en backupfil. Når du har formatert legger du porgrammet inn igjen og lar programmet ordne resten. Da er alt som det var før du formaterte. E-backup er rett og slett genialt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå