Knut S Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 ingen kjede er sterkere en det svakeste ledd (2 bilder for serie) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Her er nok fargeversjonen best, fint utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hva skjedde i s/hv versjonen? Der er plutselig en sort strek/skygge over ene kjedet. Fargeversjonen er best her synes jeg. Og leddene ser ganske så solide ut.. Tett og solid utsnitt. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Var det her det lenka fast han Ole Høyland i sin tid? Nei, du har rett. Intet er sterkere enn det svakeste ledd uansett hvor mye man har ledd. Fargeversjonen for meg takk. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Her er nok fargeversjonen best, fint utsnitt. Vennlig hilsen Ragnar tusen takk for tilbakemelding. helt enig det s/h med brudd var ment som ill. til en "story" Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Hva skjedde i s/hv versjonen? Der er plutselig en sort strek/skygge over ene kjedet. Fargeversjonen er best her synes jeg. Og leddene ser ganske så solide ut.. Tett og solid utsnitt. tusen takk for tilbakemelding ja de er i utgangspunktet solide, for å få storyen så laget jeg ett slags brudd på s/h bildet. men helt enig fargebildet er best Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Var det her det lenka fast han Ole Høyland i sin tid? Nei, du har rett. Intet er sterkere enn det svakeste ledd uansett hvor mye man har ledd. Fargeversjonen for meg takk. Roar takk for kommentar. Nei han Høyland satt i lenka ved siden av ja jeg selv velger meg også fargeversjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg