Gå til innhold

En ekte bonde har.....


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott kveldsstemning i V1 og ballene gjør susen her, og fint overblikk i V3..var en tur der i går og da hadde de merket oppstllingsplassene på parkeringa ;)

Mvh Oddmund

Huff ja! Det var jo dritvanskelig å finne ut hvordan man skulle parkere der! :eek: Fint de brukte litt mer av kommunekassa på det...det er vel kommunen som har kostet dette gildet regner jeg med?  Veldig fin tur der ute, håper du koste deg! :grin:  God helg!

Lenke til kommentar

Døm sier at dinosaurusene forlengs er utdødd. Men her harem da tydelig vært og lagt egg.

Grei serie der jeg utvilsom velger meg den første med skikkelig stemning

- for som hu Aslaug Låstad Lygre skreiv det:

 

Vi skal ikkje sova frå høysåteangen

og grashopp spelet i eng.

Men vandra i lag under bleikblå him'len

til fuglane lyftar veng.

 

Roar

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Praktfulle bilder alle tre , men jeg greier ikke å bestemme meg for om det blir v1 - det meget stemningsfulle. Eller v3 -det vakre

utsikts/landskapsbildet.

Men hvorfor velge når man kan foretrekke flere?

For øvrig blir jo også halmballene kalt traktor egg .

Der er også en fornøyelig historie om noen amerikanske turister som lurte på når de ble klekket.

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Døm sier at dinosaurusene forlengs er utdødd. Men her harem da tydelig vært og lagt egg.

Grei serie der jeg utvilsom velger meg den første med skikkelig stemning

- for som hu Aslaug Låstad Lygre skreiv det:

Vi skal ikkje sova frå høysåteangen

og grashopp spelet i eng.

Men vandra i lag under bleikblå him'len

til fuglane lyftar veng.

Roar

Vakkert sagt av Aslaug det! Og sant er det! Nå har ikke vi hatt mer enn to sommerdager hittil i år, så det er ingen fare for nattesøvnen så langt. ;) Håper du har en fin sommer på andre sida av fjella. :)

Lenke til kommentar

Praktfulle bilder alle tre , men jeg greier ikke å bestemme meg for om det blir v1 - det meget stemningsfulle. Eller v3 -det vakre

utsikts/landskapsbildet.

Men hvorfor velge når man kan foretrekke flere?

For øvrig blir jo også halmballene kalt traktor egg .

Der er også en fornøyelig historie om noen amerikanske turister som lurte på når de ble klekket.

Mvh

Alec

Hei Alec! Ingen grunn til å velge i dag. I dag er V1 det fordi jeg syntes det var det beste bildet, de andre henger bare på som dokumentasjon på en måte. Jeg vil jo gjerne vise hvor flott det er her vet du! ;)

Innmari artig utpå høsten når de klekkes og det summer i små John Deere traktorer overalt! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...