Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 En ekte bonde har..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Bildene er tatt på Molnes på Vigra. Et sted med antakelig verdens største og flotteste rundkjøring i forhold til innbyggertall! Et fantastisk flott sted å gå tur, spesielt i det sola er i ferd med å gå ned i havet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Baller i solnedgang....... V1 med stemningen for meg, selv om jeg ikke er bonde.... Fin komp og lys. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 V1 er nydelig, naturskjønt med innblanding av halmballer som også er en del av dette på denne årstiden. Varmt og godt bilde med god komposisjon. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Baller i solnedgang....... V1 med stemningen for meg, selv om jeg ikke er bonde.... Fin komp og lys. Takk så mye Pål! God fredag til deg! V2 og V3 er med mest for å dokumentere stedet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 V1 er nydelig, naturskjønt med innblanding av halmballer som også er en del av dette på denne årstiden. Varmt og godt bilde med god komposisjon. Så hyggelig at du likte bildet mitt Jarle! God helg til deg! Lenke til kommentar
okjo Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Flott kveldsstemning i V1 og ballene gjør susen her, og fint overblikk i V3..var en tur der i går og da hadde de merket oppstllingsplassene på parkeringa Mvh Oddmund 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 blir ingen fredda uten, hahaha. flott bilde med kvelds stemning som viser sola som går ned i havet. og halmballene viser at etter hardt arbeid så senker roen seg omsider når kvelden kommer. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Flott kveldsstemning i V1 og ballene gjør susen her, og fint overblikk i V3..var en tur der i går og da hadde de merket oppstllingsplassene på parkeringa Mvh Oddmund Huff ja! Det var jo dritvanskelig å finne ut hvordan man skulle parkere der! Fint de brukte litt mer av kommunekassa på det...det er vel kommunen som har kostet dette gildet regner jeg med? Veldig fin tur der ute, håper du koste deg! God helg! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 blir ingen fredda uten, hahaha. flott bilde med kvelds stemning som viser sola som går ned i havet. og halmballene viser at etter hardt arbeid så senker roen seg omsider når kvelden kommer. Fnis! (litt moro må man ha) Tusen takk for hyggelig kommentar Knut! Og god helg! ..og fredda'skveld.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Fine bilder Helene, liker V1 og V3 best. V1 med flott lys, og lav kameravinkel skaper dybde i bildet. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Fine bilder Helene, liker V1 og V3 best. V1 med flott lys, og lav kameravinkel skaper dybde i bildet. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar, og god helg til deg! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Døm sier at dinosaurusene forlengs er utdødd. Men her harem da tydelig vært og lagt egg. Grei serie der jeg utvilsom velger meg den første med skikkelig stemning - for som hu Aslaug Låstad Lygre skreiv det: Vi skal ikkje sova frå høysåteangen og grashopp spelet i eng. Men vandra i lag under bleikblå him'len til fuglane lyftar veng. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Praktfulle bilder alle tre , men jeg greier ikke å bestemme meg for om det blir v1 - det meget stemningsfulle. Eller v3 -det vakre utsikts/landskapsbildet. Men hvorfor velge når man kan foretrekke flere? For øvrig blir jo også halmballene kalt traktor egg . Der er også en fornøyelig historie om noen amerikanske turister som lurte på når de ble klekket. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Døm sier at dinosaurusene forlengs er utdødd. Men her harem da tydelig vært og lagt egg. Grei serie der jeg utvilsom velger meg den første med skikkelig stemning - for som hu Aslaug Låstad Lygre skreiv det: Vi skal ikkje sova frå høysåteangen og grashopp spelet i eng. Men vandra i lag under bleikblå him'len til fuglane lyftar veng. Roar Vakkert sagt av Aslaug det! Og sant er det! Nå har ikke vi hatt mer enn to sommerdager hittil i år, så det er ingen fare for nattesøvnen så langt. Håper du har en fin sommer på andre sida av fjella. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Praktfulle bilder alle tre , men jeg greier ikke å bestemme meg for om det blir v1 - det meget stemningsfulle. Eller v3 -det vakre utsikts/landskapsbildet. Men hvorfor velge når man kan foretrekke flere? For øvrig blir jo også halmballene kalt traktor egg . Der er også en fornøyelig historie om noen amerikanske turister som lurte på når de ble klekket. Mvh Alec Hei Alec! Ingen grunn til å velge i dag. I dag er V1 det fordi jeg syntes det var det beste bildet, de andre henger bare på som dokumentasjon på en måte. Jeg vil jo gjerne vise hvor flott det er her vet du! Innmari artig utpå høsten når de klekkes og det summer i små John Deere traktorer overalt! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 10. juli 2015 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Disse ser jo rett og slett sprekkeferdige ut. Flott bilde, fine farger med god stemning. veldig bra Helene. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. juli 2015 Disse ser jo rett og slett sprekkeferdige ut. Flott bilde, fine farger med god stemning. veldig bra Helene. Mvh Torbjørn Thank youuuuuuu!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg