Th0r Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Får denne eposten 5-10 ganger per dag: "Hei! Jeg riktig skrev e-post adresse? Onsker du a dating? Jeg fikk adressen din pa en datingside. Og na besluttet a skrive til deg. Jeg sender deg mitt bilde. Mitt navn er Marina. Jeg 34 ar gammel jente Jeg ensom. Jeg bor alene. Jeg har aldri vaert gift. Jeg har ikke barn. Men jeg virkelig onsker a finne min mann. Hvis du onsker a dating, sa kan du kontakte meg. Jeg haper jeg har din interesse, og sende deg meg en e-post adress. Jeg vil vente pa brevet! Marina." Er dritt lei dette da jeg får varsling på telefon hver gang... Er det mulig å blokke avsender på noen måte? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hvilken e-post tjeneste bruker du? Lenke til kommentar
Th0r Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Hotmail/Outlook. Kan også nevne at det er forskjellig avsender nesten hver gang. Bare siden jeg startet tråden har jeg fått ny e-post... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 (endret) Gratis tjenester som Outlook og Gmail tilbyr som regel ikke administrering av e-post filteret, slik at du kan legge til egne filtere, f.eks basert på innhold etc. Du kan logge inn på Outlook.com og merke e-postene som søppel, se om det hjelper. Trolig så er det kun e-post adressen som legges til filteret og vil ikke hjelpe i slike tilfeller som dette, men det er verdt et forsøk Endret 10. juli 2015 av Uderzo Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hva med å ta fritiden tilbake - stopp automatisk varsling til mobil Bør vel kunne gå an å sette opp en regel som bare varsler mail fra spesifiserte avsendere til mobil - som alternativ 2. (Men bruker ikke Hotmail særlig ) Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Kan du ikke lage ett filter som filtrer mail som inneholder den teksten/tittel evt.? http://email.about.com/od/windowslivehotmailtips/qt/How_to_Set_Up_an_Incoming_Mail_Filter_in_Windows_Live_Hotmai.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå