ProphetSe7en Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Ser at Asus GTX650 Ti Boost 2gb or Asus GTX 650-DC-1GD kan plukkes opp billig på finn her i nabolaget, men så leser jeg at de bråker, og ikke er jeg sikker på om de gjør jobben i Dolphin heller. Hva sier dere som kan dette? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 GTX 650 Ti Boost er dobbelt så kraftig som GTX 650, og definitivt godt nok for Dolphin og enkle spill. Det trenger en PCIe 6-pin plugg for strøm, men det burde ikke støye så mye med mindre du setter i gang med heftigere spill som BF3. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Skal ikke brukes til så mye mer enn å se film/serier, streame sumo og netflix, samt spille Mario Kart og diverse andre Wii spill Bare se om jeg blir enig med selger om pris her. Hva bør en gi for noe slikt brukt? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Skal ikke brukes til så mye mer enn å se film/serier, streame sumo og netflix, samt spille Mario Kart og diverse andre Wii spill Bare se om jeg blir enig med selger om pris her. Hva bør en gi for noe slikt brukt? 600 kr maks Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 12. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2015 Takk for hjelpen. Da slår jeg til og blir ferdig med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå