RohamR Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 DarkOpera Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hei! Stilig bilde, vakkert! Litt irriterende med stanga bare. Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Hei! Stilig bilde, vakkert! Litt irriterende med stanga bare. Hei og takk for tilbakemeldingen. Jeg visste at stanga ville irritere noen, men er ærligtalt ikke fan av å fjerne ting i photoshop. Men enig at stanga burde vært fjernet 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 ja stanga var dumt, men ellers fint å se ett annerledes bilde av operaen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hei! Stilig bilde, vakkert! Litt irriterende med stanga bare. Hei og takk for tilbakemeldingen. Jeg visste at stanga ville irritere noen, men er ærligtalt ikke fan av å fjerne ting i photoshop. Men enig at stanga burde vært fjernet Vinkelsliper?.. 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hvis du hadde tatt et realt jafs av himmelen, så ville stanga blitt mindre dominerende og du ville fått mer fokus på hovedmotivet. Ka du trur? Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Hvis du hadde tatt et realt jafs av himmelen, så ville stanga blitt mindre dominerende og du ville fått mer fokus på hovedmotivet. Ka du trur? Jeg synes Operaen er vanskelig å fotografere. Det er så mange elementer rundt som stjeler oppmerksomheten. Skal man ha et rent bilde så er man nødt til å krype til korset og bruke Ps. Men enig anngående himmelen. Skal prøve å se om jeg kan få et bedre komposisjon senere idag Takk og ha en fin dag. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Et operabilde som skiller seg ut i mengden - i positiv forstand. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
RohamR Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Et operabilde som skiller seg ut i mengden - i positiv forstand. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar Ha en fin dag Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Wooow! Dette var spesielt! Likte godt kvadratformatet og sepiatonen! For å være litt vrang (innrømmer så gjerne), så lurer jeg på om det akkurat var stanga som gjorde at ikke bildet for meg ble litt platt... ;-) 1 Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Du har fått nok av tilbakemeldinger på stanga så jeg nøyer meg med å se bort fra denne. Et bilde jeg likte godt. I mine øyne så føler jeg faktisk at krana er med på å løfte bildet. Ellers flott lang eksponering. Mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg