FrenChie Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Hei, Lurer på om jeg kommer til å merke noe forskjell på disse to?. Jeg skal ikke bruke peltier osv. Plz. ikke søk på forumet svar. Mvh FrenChie Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Du vil ikke merke noe forskjel sånn temperaturmessig.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Tror ikke du kommer til å merke noen forskjell. Gå for den billigste, altså Hydor Seltz. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Har begge. Akkurat nå bråker Hydro litt mer. Temperatur messig vil du som sagt ikke merke noen særlig forskjell. Eheim er mer kvalitet, men Hydro pumpen funker glimrende den også. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 om du er villig til å legge ut pengane for det hadde eg gått for eheim. Er som alex sa meir ei kvalitetspumpe og mi er dønn stille no.. må legge øyret heit inntil om eg skal høyre den Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Takker for svar. Jeg kjøpte Hydor Seltz : Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 søk på forumet ;D Vil nok tro Eheim er hakket bedre. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ahh, du har allerede bestemt deg ;D Sry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå