Gå til innhold

Hva er din formening om cjs-cdkeys.com?

Anbefalte innlegg

Hei. Ble nylig anbefalt av ev venn å prøve denne siden for kjøp av spill til steam veldig billig, og alt gikk igjennom veldig greit. Det jeg lurer litt på er hva andres erfaring er og om jeg gjør noen lovbrud mot steams reglemang ved å kjøpe en produktnøkkel fra en 3-part som dette?

Har lest meg litt rundt og etter som jeg forstår det på tilbakemeldinger, så er siden helt genuin og nøkklene er billige siden de stammer fra Russland og lignende.

Endret av KiX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest meg litt rundt og etter som jeg forstår det på tilbakemeldinger, så er siden helt genuin og nøkklene er billige siden de stammer fra Russland og lignende.

Bare der burde jo alle alarmklokker gå av....nøklene stammer altså fra de mest lovløse land når det kommer til lisenser osv.

Trolig kjøpt med penger fra ulovlig virksomhet, så du er med å hvitvaske pengene. Eller så er de bare stjålet.

Er ting for gode til å være sant, så er de ofte det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei. Ble nylig anbefalt av ev venn å prøve denne siden for kjøp av spill til steam veldig billig, og alt gikk igjennom veldig greit. Det jeg lurer litt på er hva andres erfaring er og om jeg gjør noen lovbrud mot steams reglemang ved å kjøpe en produktnøkkel fra en 3-part som dette?

Det er ikke i strid med steams reglamang å kjøpe CD-keys fra nettsider som selg slike. Dog kan steam fjerne spillet dersom det viser seg at nøkkelen er stjålet eller lignende, dog går det ikke utover kontoen din, utenom det faktum at de fjerner spillet. 

En skal være forsiktig å kjøpe nøkler som er fra Russland, da de som regel ikke skal brukes på norske kontoer. 

Vil anbefale å bruke G2PLAY og Kinguin, da de er blant de mer seriøse aktørene. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...