MrCusNT Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hei. Noen som vet hva dette er? De kom plutselig og de er på rett linje. Er det utslett? Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 http://www.tv2.no/a/7027579Jeg tror dette er å overdrive litt Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Vell, du spør random folk hva blåmerkene dine er... Det kan vær alt i fra at du har fått en liten smell, til det jeg linket til. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Vell, du spør random folk hva blåmerkene dine er... Det kan vær alt i fra at du har fått en liten smell, til det jeg linket til. Blåmerker kan være mange ting og denne tråden ligger innen for helse. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Ja, blåmerker kan være mange ting, inkl ting du ikke vil ha. En kjapp tur til legen hadde ikke skadet. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 En kjapp tur til legen hadde ikke skadet. Badum tsssss...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå