OscarMike1 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hei.. Jeg har BF4 liggende i en eller annen flytteeske, men klarer ikke å finne det. Er det mulig å ligge inn på konsollen og laste ned spillet uten å måtte betale det på nytt? Skulle tro informasjon om kjøpte spill etc ligger lageret på brukeren min, men har ikke funnet løsningen. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hadde det vært på PC, så kunne du gjort det, men siden det er på konsoll og at man må ha platen i mens man spiller, går ikke det. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Ok - takk for svar. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Informasjom om kjøpt spill er nok bare lagret hvis du har kjøpt det digitalt. Ellers kunne man jo bare satt inn platen, oppdatert "kjøpet" og gitt platen videre til nestemann. Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Informasjom om kjøpt spill er nok bare lagret hvis du har kjøpt det digitalt. Ellers kunne man jo bare satt inn platen, oppdatert "kjøpet" og gitt platen videre til nestemann. Om jeg kjøper det på nytt via ps butikken, vil alt av lagringer og progresjon være borte? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Alt av lagring og offline progresjon osv skal i utgangspunktet være lagret lokalt, så det skal i teorien være der, hvis du bruker samme konsoll og ikke har slettet noe. Om du spilte online og logger inn med samme bruker som før, vil nok alt være der. Akkurat den biten kan du vel sjekke via en PC, eller noe? Har ikke spilt BF selv, men mener de har en nettside med alt sammen lagret? Eller er jeg på bærtur her? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Alt av lagring og offline progresjon osv skal i utgangspunktet være lagret lokalt, så det skal i teorien være der, hvis du bruker samme konsoll og ikke har slettet noe. Om du spilte online og logger inn med samme bruker som før, vil nok alt være der. Akkurat den biten kan du vel sjekke via en PC, eller noe? Har ikke spilt BF selv, men mener de har en nettside med alt sammen lagret? Eller er jeg på bærtur her? Nei, det stemmer faktisk. Finnes jo sider hvor man kan se statistikk etc ved å logge inn med brukernavnet man har på psn. Så slikt lagres på nettet ja. Hadde helt glemt det. Takk igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå