kallesønn Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Hva vil skje her..? Jeg mistet førerkorte mitt i gjennomsnittsmåling august 2014. For dette fikk jeg 12 mnd sperrefrist og 14000,- i bot. Desember samme året ble jeg anmeldt av en politimann som angivelig skulle sett meg kjøre bilen min. Han ringte meg en uke etter han skulle ha sett meg. I januar i år fikk jeg et forelegg i posten der jeg fikk 6 mnd tillegg i sperrefristen, samt ei bot på 8000,-. Denne godtok jeg ikke. Siden har jeg ikke hørt noe om saken, å det har nå gått 8 mnd.. Jeg tok teorieksamen idag, å meldte meg til oppkjøring 24. august. Vil jeg få kjøre opp som planlagt, eller vil evnt vandelsattesten min stoppe oppkjøringen siden saken ikke er avgjort? har ikke giddet å purre på denne saken hos politiet, men snakket med en politijurist.. han sa at denne saken kom ikke opp i tingretten før på høsten hvis den kom dit. Nå var det ferie.. Endret 9. juli 2015 av kallesønn Lenke til kommentar
ARJ Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Du må være godt kjent av politiet du siden de "så deg" og så ringte deg ei uke etter 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Høres ut som at det er like greit at du ikke har lappen ^^ Lenke til kommentar
kallesønn Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Hva vil skje her..? Jeg mistet førerkorte mitt i gjennomsnittsmåling august 2014. For dette fikk jeg 12 mnd sperrefrist og 14000,- i bot. Desember samme året ble jeg anmeldt av en politimann som angivelig skulle sett meg kjøre bilen min. Han ringte meg en uke etter han skulle ha sett meg. I januar i år fikk jeg et forelegg i posten der jeg fikk 6 mnd tillegg i sperrefristen, samt ei bot på 8000,-. Denne godtok jeg ikke. Siden har jeg ikke hørt noe om saken, å det har nå gått 8 mnd.. Jeg tok teorieksamen idag, å meldte meg til oppkjøring 24. august. Vil jeg få kjøre opp som planlagt, eller vil evnt vandelsattesten min stoppe oppkjøringen siden saken ikke er avgjort? har ikke giddet å purre på denne saken hos politiet, men snakket med en politijurist.. han sa at denne saken kom ikke opp i tingretten før på høsten hvis den kom dit. Nå var det ferie.. Jeg bor på en liten plass, å jeg har ikke hatt noe med politiet å gjøre foruten om denne episoden.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Fortsatte du å kjøre etter at du hadde mistet førerkort? Slik at det er reelt grunnlag for det siste forelegget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå