HSP Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Godt teknisk utført og et stilig bilde. Jeg likte fargeversjonen best. Henning Lenke til kommentar
esb2106 Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Takk for tilbakemelding, Henning. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Dette er et bilde jeg liker. Du har dratt det helt ned i 1/20s og fått fram flott bakgrunn som tydelig anskueliggjør fart. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
HD-cam Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Flott bilde og bra skarphet på såpass lang lukkerhastighet. Hadde blitt enda bedre med mer skuteren litt til høyre i bildet slik at den kjører inn i bildet i stedet for ut av bildet. Mulig du kan croppe en del og få skuteren f.eks. midstilt. Men som sagt, bra bilde med inntrykk av bevegelse og fart Lenke til kommentar
HD-cam Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 He he, mente "skuter til venstre" i forrige kommentar. (hadde tenkt å kommentere at det hadde gjort seg med litt mer luft til høyre, men glemte å bytte om på høyre/venstre da jeg endre teksten i kommentaren ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg