mk1 black limited Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Jeg tusler videre med overgangen - ha nå fått inn relativt mange av z-waveenhetene mine, men jeg tror det er et eller annet grunnleggende jeg gjør galt Ting som låser, tempsensorer og slikt funker fint, men jeg får ingen varsler fra bevegelsessensorer, vannlekkasjesensorer og den type ting. I assosiasjoner er det satt opp Homeseer i gruppe 1. Jeg kan ikke se det kommer noe endring på statuser heller? Slik ser det ut: Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Vekk den, og kjør en "Rescan". Jeg lurer på om det ikke er en "On/Off" device du skal ha, men jeg skal ikke banne på det... Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 9. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2015 Har prøvd... Du har noen bevegelsessensorer - hva slags devicer får du på dem? Aeon f.eks.? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Dette de devicene jeg får fra denne sensoren. Var litt trøblete å legge den til - måtte prøve flere ganger før den faktisk fikk lagd devicene. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Riktig, får prøve en (flere...) gang(er) til. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 10. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2015 Doh! Doh! Doh! Og mere DOH! Det hjelper å justere filteret slik at visningen faktisk viser alle devicer. DOH!!! 1 Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 hehe hjelper som regel det ja Bra det ordna seg da. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. juli 2015 Del Skrevet 15. juli 2015 Doh! Doh! Doh! Og mere DOH! Det hjelper å justere filteret slik at visningen faktisk viser alle devicer. DOH!!! Hehehe! Gav et "+" for den. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 17. juli 2015 Del Skrevet 17. juli 2015 Doh! Doh! Doh! Og mere DOH! Det hjelper å justere filteret slik at visningen faktisk viser alle devicer. DOH!!! Du er ikke den eneste som har gått på den... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå