AfterGlow Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Følger etter Apple Music og Spotify.Musikkstrømmetjenesten Tidal lanserer familieabonnement Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Men Chromecast får de ikke til... Lenke til kommentar
Dimind Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Vi er en familie på 5, så da blir valget lett. Apple Music koster bare halvparten av de andre. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Men Chromecast får de ikke til... Ikke får de til Windows Phone heller. Den gamle WP-appen var ikke superbra, men i alle fall bedre enn ingenting som er situasjonen nå. Jeg digger HiFi-produktet og det redaksjonelle innholdet, men når jeg ikke kan bruke det på noen av enhetene mine lenger spiller det liksom ingen rolle. Har lyst til å si opp, men vet ikke helt hva jeg skal bytte til... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Bytt til Spotify da vel? Den originale og beste tjenesten som alle prøver å kopiere. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Likte veldig godt Wimp selv pga. det redaksjonelle innholdet som satte dem foran, men Tidal sitt grådighetskonsept får man bare avsmak av. Synd at Wimp dør på en slik måte Endret 9. juli 2015 av Vice Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Vi er en familie på 5, så da blir valget lett. Apple Music koster bare halvparten av de andre. Men virker Apple Music på alle de devicene som trengs? Foreløpig er vel Apple Music kun støttet på Apple devices? Lenke til kommentar
-Birger- Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Hvordan klarer Apple å levere Apple Music til opp til 6 personer for 15 USD i måneden? Får artistene/plateselskapene mindre også? Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 29. juli 2015 Del Skrevet 29. juli 2015 Deezer ser for meg ut som det beste alternativet for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg