Kurium Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Jeg har kjøpt meg ny HD, og ønsker å flytte WinXp fra den gamle og inn på den nye. Grunnen til dette er at jeg skal benytte den gamle disken i en HD-skuffe, og ha den nye fast installert i maskinen. Jeg har ikke lyst til å formatere, siden jeg er ganske fornøyd med det oppsettet jeg har nå. Orker ikke tanken på å begynne å laste ned alle nye drivere, oppdateringer osv... Jeg vet at det finnest programmer som kan gjøre dette, men jeg har ingen.... Finnest det noe gratis prog som kan benyttes til dette? Noen som har noen gode metoder eller tips å komme med??? Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Norton Ghost Dette inngår vel i en pakke fra Norton og koster flesk??? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Ghost koster ca 700kr. Du kan forsøke denne, er gratis: http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 9. november 2003 Del Skrevet 9. november 2003 Eller PowerQuest Drive Image. Er det lov å nevne ordet Kazaa på dette forumet? :nice: Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Eller PowerQuest Drive Image. Er det lov å nevne ordet Kazaa på dette forumet? :nice: Har fått tak i PowerQuest PartitionMagic Version 8.0. Er det denne du mener, hvor finner jeg i så fall funksjonen du nevner? Lenke til kommentar
Mastiff Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg sa ikke noe om Partition Magic. Den bare endrer størrelsen på partisjoner og sletter og oppretter dem. Du må ha Drive Image. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå