magr187 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Hei. Jeg skal begynne på skolen igjen til høsten og i den forbindelse skal jeg kjøpe meg en laptop. Laptopen er identifisert, men valget ang. skjermstørrelse gjenstår. Valget står mellom 13,3" og 15,6". I første omgang skal jeg gå påbygg og veien videre blir studier som kun vil involvere office pakken. Håper å få svar på følgende tre spørsmål: 1. Hvilken skjermstørrelse bruker du? 2. Er/var du fornøyd med skjermstørrelsen? 3. Hva ville du ha anbefalt? På forhånd takk. :-) Lenke til kommentar
Zash Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 15.6 blir ofte stort i sekken. 13.3 blir ofte litt i minste laget. Har 14 selv, og synes det funker fett! Litt bedre enn 13.3, og ikke like stor som 15.6! Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 1. 13" 2. Veldig grei om en sitter i forlesning/klasserom, men jeg bruker ofte eksternskjerm sammen med PCen på skolen. Da blir denne skjemen litt liten 3. Gå for 13-14" Lenke til kommentar
magr187 Skrevet 11. juli 2015 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2015 Takk til dere som har svart, det har vært til utrolig stor hjelp! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå