Gjest Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Hei! Endret 30. august 2016 av Gjest Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 https://studentersamfundet.no/studiestart2015/ Alt er 18-årsgrense, alle er sosiale, og (nesten) alt er gøy. Jeg hadde den motsatte problemstillingen når jeg ble student (midlertidig) som 29-åring, og jeg hadde det dritgøy på Chateau Neuf. Anbefales. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) Slapp av, det er mange som er på din alder når du begynner å studere. Så å si at de fleste på jusstudiet er litt eldre blir feil. Jeg studerer juss i Oslo selv, og en stor del av dem jeg går med kom rett fra videregående. Generelt er det litt kjipt å være 18 i Oslo (og forsåvidt andre steder), siden alternativene blant utesteder blir få. Men det trenger ikke å bli dårlig av den grunn, så lenge du er i godt selskap! Endret 9. juli 2015 av Christiαno Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Studentpub > random utested i Oslo Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Stikk til Lillestrøm - har en bar som har 18-års grense. Etter det vil du aldri drikke andre steder enn Oslo igjen Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Stikk til Lillestrøm - har en bar som har 18-års grense. Etter det vil du aldri drikke andre steder enn Oslo igjen Du tenker vel ikke på Martin's? Tidenes verste utested Dit du drar om du vil ha juling av en kar du aldri har møtt før. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Oslo er vel et av de stedene som det burde være best å være 18. Du har jo kanskje det bredeste tilbudet av aktiviteter i noen by i Norges land. Derfor håper jeg også at du sjekker ut litt andre ting enn drikking, som er en generelt nokså overvurdert aktitivitet, men hver sin smak. 4 Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Stikk til Lillestrøm - har en bar som har 18-års grense. Etter det vil du aldri drikke andre steder enn Oslo igjen Du tenker vel ikke på Martin's? Tidenes verste utested Dit du drar om du vil ha juling av en kar du aldri har møtt før. Akkurat... Møkkeplass.. OM ikke du får bank - så blir du sjekka opp av dritings 16-åringer. Hater den plassen. Føler meg faktisk litt pedofil de gangene jeg desverre har forvillet meg inn dit. Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Stikk til Lillestrøm - har en bar som har 18-års grense. Etter det vil du aldri drikke andre steder enn Oslo igjen Du tenker vel ikke på Martin's? Tidenes verste utested Dit du drar om du vil ha juling av en kar du aldri har møtt før. Dette er som regel en av grunnene til at fleste barer kjører 20++ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Det går nok helt fint å være 18 som nystartet student i Oslo. Finn deg en studentforening å henge med, så trenger du ikke dra så mye på byen. Juristforeningen har mange tilbud! Christiano: Hvilken avdeling går du på? 1 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Christiano: Hvilken avdeling går du på? Første år, andre semester Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Tusen takk for hjelpen! Mange har vel noen måneder igjen til 20, men til meg er det jo to år:( Men virker på dere som det blir helt fint! :) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 Det er kanskje kjipt å være 18 i Oslo, men det er nok enda kjipere mange andre steder. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 I Drammen er det 0 uteplasser for folk under 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå