Benbjo Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Har per nå Ozil i laget, men er svært svært usikker. Vurderer å bytte han ut da jeg allerede har Cazorla i laget. Har dermed 8.5m å bruke på en annen midtbanespiller. Tanker? Mata, Mane, Chadli, Eriksen? Bolasie er også en spennende tanke. Da får jeg 2m ekstra å leke med. Enten på sikt eller oppgradere f.eks Berahino til Pelle eller Lukaku. Er skeptisk til Tottenham i år. De har ikke forsterket noe særlig og er avhengig av at Eriksen og Kane presterer igjen. Mane kan vel ikke ha en slik monstersesong som i fjor? Bah, vanskelig! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Mata eller Chadli. Spørs på resten av midtbanen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Hazard - Henderson - Cazorla (Behrami). Vurderer sterkt Mata. Litt skeptisk til Chadli, er han definitivt i startelleveren? Gikk for Mata. Win-win. Om Ozil eksploderer så kan jeg glede meg over det og dersom han gjør det elendig så har jeg Mata som garantert kommer til å sanke en del poeng. Endret 8. august 2015 av Benbjo Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Tror Chadli er ganske safe ja, men Mata og Man Utd er mye sikrere enn Tottenham generelt så er nok ikke dumt å kjøre på med Mata. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Da har deadlinen kommet. Måtte til slutt sikre meg Aguero før det hele startet. Satser på at han får 30 min mot West Brom og scorer. Hadde Ivanovic gjennom HELE prosessen, fordi han alltid gjør det bra i starten etter at jeg vurderer han. Men han ble solgt i sene timer igår.. Tipper han får et par CS og et mål eller noe... Tenkte også Mata i lang tid, men endte opp på Walcott som er litt enten eller. Har for vane å putte mot West Ham, så det er jo mulig det skjer igjen. Kan ikke tenke med hjertet dessverre. Her er mitt final team: Ruddy Bellerin - Coates - Francis Hazard - Walcott - Tadic - Lens - Sinclair Aguero - Benteke Benk: Butland, Sakho, Gomez, Jenkinson Satser mer langsiktig med lette hjemmekamper i GW2 og 3 for både Sunderland og West Ham. Lens blir et spenningsmoment. Endret 8. august 2015 av Maefteda Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Kommer ikke inn på Fantasy nå Hele siden er nede muligens? Husker ikke hvilket lag jeg endte på. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Kommer ikke inn på Fantasy nå Hele siden er nede muligens? Husker ikke hvilket lag jeg endte på. Det er vel sånn rett etter at fristen går ut, de trenger vel litt tid til å få oppdatert alle lagene osv. Endret 8. august 2015 av -lemoncake Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ah. Da så. Har tydeligvis ikke hatt for vane å gå inn på FPL rett etter fristen, for jeg har ikke opplevd det før.. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Den pleier å komme tilbake 15-30 minutter før første kampstart. Det virker som om de har klart å gjøre prosessen kortere i år, siden fristen nå er 12:45, og ikke 12:30 som i fjor. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Fristen for å melde inn lag var da 1 time før første kamp i fjor og? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Blir med på H2H ligaen jeg og. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Mener å huske at fristen var 12:30 de lørdagene der første kamp var 13:45, men mulig jeg husker feil. Når vi forresten snakker om innleveringsfrister, det er fredagskamp neste helg. Det kommer til å bli vanskelig å huske! Fristen er 19:45 på fredag. Endret 8. august 2015 av Christiαno Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Bytta schelderin til benken for Eriksen. Spent på om det lønner seg Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ikke bare slipper Spurs inn et rotemål, men Rooney får heller ikke assist. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. august 2015 Forfatter Del Skrevet 8. august 2015 Om han ikke har fått assist enda så tror jeg det blir rettet på til etter kampen. Er bare glad han ikke fikk mål jeg Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Han fikk assisten nå Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Søren og, Depay byttet ut allerede! Jaja, han fikk med seg et clean sheet-poeng i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 First battle! Me and you, bucko! Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Lykke til gamle mann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå