Gå til innhold

Fantasy Premier League 15/16

Maefteda

Anbefalte innlegg

Har per nå Ozil i laget, men er svært svært usikker. Vurderer å bytte han ut da jeg allerede har Cazorla i laget. Har dermed 8.5m å bruke på en annen midtbanespiller. Tanker? Mata, Mane, Chadli, Eriksen? Bolasie er også en spennende tanke. Da får jeg 2m ekstra å leke med. Enten på sikt eller oppgradere f.eks Berahino til Pelle eller Lukaku. 

Er skeptisk til Tottenham i år. De har ikke forsterket noe særlig og er avhengig av at Eriksen og Kane presterer igjen. Mane kan vel ikke ha en slik monstersesong som i fjor? 

Bah, vanskelig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hazard - Henderson - Cazorla (Behrami). Vurderer sterkt Mata. Litt skeptisk til Chadli, er han definitivt i startelleveren?

Gikk for Mata. Win-win. Om Ozil eksploderer så kan jeg glede meg over det og dersom han gjør det elendig så har jeg Mata som garantert kommer til å sanke en del poeng. 

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Da har deadlinen kommet. Måtte til slutt sikre meg Aguero før det hele startet. Satser på at han får 30 min mot West Brom og scorer. Hadde Ivanovic gjennom HELE prosessen, fordi han alltid gjør det bra i starten etter at jeg vurderer han. Men han ble solgt i sene timer igår.. Tipper han får et par CS og et mål eller noe...

Tenkte også Mata i lang tid, men endte opp på Walcott som er litt enten eller. Har for vane å putte mot West Ham, så det er jo mulig det skjer igjen. Kan ikke tenke med hjertet dessverre.

Her er mitt final team:

Ruddy

Bellerin - Coates - Francis

Hazard - Walcott - Tadic - Lens - Sinclair

Aguero - Benteke

Benk: Butland, Sakho, Gomez, Jenkinson

Satser mer langsiktig med lette hjemmekamper i GW2 og 3 for både Sunderland og West Ham. Lens blir et spenningsmoment.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Kommer ikke inn på Fantasy nå :p Hele siden er nede muligens? Husker ikke hvilket lag jeg endte på.

Det er vel sånn rett etter at fristen går ut, de trenger vel litt tid til å få oppdatert alle lagene osv.

Endret av -lemoncake
Lenke til kommentar

Mener å huske at fristen var 12:30 de lørdagene der første kamp var 13:45, men mulig jeg husker feil. :p

Når vi forresten snakker om innleveringsfrister, det er fredagskamp neste helg. Det kommer til å bli vanskelig å huske! Fristen er 19:45 på fredag.

Endret av Christiαno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...