Smågal Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Noe nytt om aguero eller? Spiller han? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hva er talt med han ? Han pleier å gi jevnt over greit med poeng Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ville tro det var mer logisk med en spiller som leverer assists og mål, men jeg er ingen ekspert :-) Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Keeper+2forsvarsspillere fra Leicester, 3 midtbanesspillere fra Chelsea, 3 spillere fra Liverpool og 2 fra West Brom. Spenstig. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Har vi ikke hatt denne diskusjonen tidligere i tråden allerede? Ville tro det var mer logisk med en spiller som leverer assists og mål, men jeg er ingen ekspert :-) Hvorfor Matic? Hva er talt med han ?Han pleier å gi jevnt over greit med poeng Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Keeper+2forsvarsspillere fra Leicester, 3 midtbanesspillere fra Chelsea, 3 spillere fra Liverpool og 2 fra West Brom. Spenstig. That's how i roll Enten går det bra eller stikk motsatt . Er en stor gamble ? Lenke til kommentar
Lucas Pezzini Leiva Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Noen som vet om norske ligaer man kan joine? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Noen som er gira på en head-to-head liga? Skaper litt ekstra spenning for oss som tidlig faller av i hovedligaen. Ble denne herlige ideen realisert? Jeg er i hvert fall med! Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Noe nytt om aguero eller? Spiller han?Regner med han spiller. Tror ikke "lack of match fitness" er nok til å holde han på benken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Noen som er gira på en head-to-head liga? Skaper litt ekstra spenning for oss som tidlig faller av i hovedligaen. Ble denne herlige ideen realisert? Jeg er i hvert fall med! Glemte det helt. Navn: Diskusjon.no H2H Kode: 6307-546885 Kun mulig å melde seg inn innen deadline i morgen, etter det er det for sent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Flott. Med. Men flere må hive seg med. Var ikke så mange der akkurat nå Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Aldri vært med på Private H2H før. Taper man en runde mot sin respektive motstander er man ute? I så fall kommer ikke dette til å vare lenge, med så få folk med Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Nei. Mer ligasystem. 3poeng for seier(dvs større poengsum enn motstander) osv osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Hvordan blir man med i H2H liga? Finner bare mulighet til å joine vanlig liga... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Skriv inn koden Latias skrev ovenfor Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0BI3DS Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Se der ja! Trodde det var en egen option for H2H Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Den derre nye booste funker på samme måte som wildcards? 1 pr sesong? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 Driver fortsatt og fikler med laget og kommer nok til å stå opp imorgen tidlig og gjøre mer. Martin Samuelsen er forresten addet i FPL nå. Koster bare 4.5, så dersom du likevel skal ha en billig fyr på benken på midtbanen er det jo gøy med en nordmann. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Faller alltid av dette etter noen uker, men hiver meg med jeg og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå